ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای نخستین تصاویر از موبایل اندرویدی بلک بری Krypton

در حال حاضر انتظار می رود کمپانی بلک بری اسمارت فون تازه ای با نام رمز Krypton را در دستور کار خود داشته باشد که تصاویرش اخیراً در فضای مجازی افشا شده اند و طراحی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

در حال حاضر انتظار می رود کمپانی بلک بری اسمارت فون تازه ای با نام رمز Krypton را در دستور کار خود داشته باشد که تصاویرش اخیراً در فضای مجازی افشا شده اند و طراحی فیبر کربنی دستگاه را نشان می دهند. با در نظرگیری این موضوع که گلکسی اس 8 سامسونگ و بسیاری دیگر از پرچمداران فعلی با بدنه پشتی شیشه ای عرضه می شوند، پنل پشتی فیبر کربنی می تواند BlackBerry Krypton را به محصولی منحصر به فرد تبدیل کرده و مقاومت آن را نیز افزایش دهد.

به تازگی دو تصویر از این موبایل تازه منتشر شده که بخش جلویی دستگاه را نمایش می دهند؛ هرچند که تضمینی برای صحت این تصاویر وجود ندارد. اما اگر تصاویر واقعی باشند، علاوه بر طراحی فیبر کربنی، بلک بری کریپتون به فلاش LED دوگانه در کنار دوربین اصلی مجهز خواهد بود. تصاویر افشایی، پنل جلویی را نشان نمی دهند؛ اما گفته می شود کریپتون اسمارت فونی تمام لمسی با کیبورد نمادین QWERTY خواهد بود.

گفتنی است که اخبار افشایی تازه، مشخصات سخت افزاری دستگاه را شامل نمی شود اما پیش تر شنیده بودیم نمایشگر دستگاه رزولوشن 1920x1080 را مقابل دیدگان قرار می دهد و باید منتظر مشخصات دیگری نظیر چیپست اسنپدراگون 625، چهار گیگابایت حافظه رم و باتری غول آسای 4 هزار میلی آمپر ساعتی باشیم.

بلک بری کریپتون به صورت پیش فرض اندروید 78.0 نوقا را به اجرا در می آورد و مثل همیشه می توان منتظر نرم افزار امنیتی پیشرفته بلک بری نیز بود. علاوه بر این ها، امکان دارد حسگر اثر انگشت بلک بری کریپتون با دکمه هوم ادغام شود و احتمالاً جواز IP67 برای مقاومت در برابر گرد و خاک و آب نیز دریافت می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • محمد
    محمد | ۳۱ شهریور ۱۳۹۶

    بلکبری هم شده از این شرکت های سردرگم که نمیدونن کشش بازار چیه و مشتریاشو چطور راضی نگه دارن
    دققیا مثه سونی و مایکروسافت

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی