ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شایعه: موبایل پرچمدار و بدون حاشیه HTC U11 Plus در ماه نوامبر عرضه می شود

بنابر گزارش تازه منابع چینی، چرپمدار بعدی کمپانی HTC که توسعه اش به صورت رسمی تایید شده U12 نام نداشته و در عوض با نام U11 Plus شناخته خواهد شد. گفته می شود این دستگاه ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

بنابر گزارش تازه منابع چینی، چرپمدار بعدی کمپانی HTC که توسعه اش به صورت رسمی تایید شده U12 نام نداشته و در عوض با نام U11 Plus شناخته خواهد شد. گفته می شود این دستگاه با نام رمز «Ocean Master» در حال توسعه است و نخستین موبایل بدون حاشیه کمپانی تایوانی خواهد بود که نوامبر امسال پیش از ورود به سایر بازارها، در خاک کشور چین عرضه می گردد.

HTC U11 Plus به نمایشگری 5.99 اینچی با نسبت ابعاد 18:9 مجهز می شود و رزولوشن 2880x1440 پیکسل را به نمایش در می آورد. ماژول نمایشگر، توسط Japan Display تولید می شود اسنپدراگون 835 کوالکام، در نقش قلب تپنده دستگاه ظاهر شد و ظاهراً باید منتظر مشخصاتی مانند 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی (یا 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی برای مدل گران تر) بود.

چیپ حافظه HTC U11 Plus از نوع USF 2.1 خواهد بود و در حال حاضر، صحبتی درباره درگاه مایکرو SD برای افزایش حافظه به میان نیامده است؛ هرچند که بعید به نظر می رسد جایی روی بدنه دستگاه نداشته باشد. از آن جایی که آخرین پرچمدار HTC استاندارد IP67 را برای مقاومت در برابر گرد و خاک و آب دریافت کرد، انتظار می رود HTC U11 Plus جواز IP68 را دریافت کرده و قادر به دوام در عمق 1.5 متری آب برای 30 دقیقه باشد.

دوربین پشتی HTC U11 Plus ظاهراً به سنسوری 12 مگاپیکسلی مجهز می شود و سنسوری 8 مگاپیکسلی هم روی حاشیه بسیار اندک بالایی نمایشگر جای می گیرد. گذشته از این ها، فعلاً صحبتی درباره ظرفیت باتری به میان نیامده اما استفاده از نخستین چیپست 10 نانومتری کوالکام نشان می دهد که حداقل باید منتظر تکنولوژی شارژ سریع 3.0 باشیم. علاوه بر این، منابع می گویند باید منتظر تکنولوژی Edge Sense، پورت USB C و جک 3.5 میلی متری هدفون نیز بود. در نهایت U11 Plus قیمتی پایین تر از مدل استاندارد U11 داشته و با قیمت 649 دلار در آمریکا عرضه می گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • moein
    moein | ۳۱ شهریور ۱۳۹۶

    تو در قلب مایی htc

  • AliGh
    AliGh | ۳۱ شهریور ۱۳۹۶

    چرپمدار؟?

  • ERFAN
    ERFAN | ۳۱ شهریور ۱۳۹۶

    نهایت بی حاشیه htc میتونه حذف اون حاشیه های مشکی باشه فکر نمیکنم اسپیکر رو از جلو گوشی برداره?

  • XiiX
    XiiX | ۳۱ شهریور ۱۳۹۶

    کسپرسکی بخاطر http بودنتون گیر داده ها

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی