ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شارژ بی سیم شیائومی
تکنولوژی

عضویت شیائومی در کنسرسیوم Wireless Power؛ احتمال عرضه Mi7 با شارژ بی سیم

شیائومی را اپل چینی می دانند و حالا ظاهراً این مقایسه بار دیگر معنی پیدا کرده است، چرا که پس از عرضه نخستین آیفون با قابلیت شارژ بی سیم، حالا شیائومی نیز برای مجهز کردن ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۰

شیائومی را اپل چینی می دانند و حالا ظاهراً این مقایسه بار دیگر معنی پیدا کرده است، چرا که پس از عرضه نخستین آیفون با قابلیت شارژ بی سیم، حالا شیائومی نیز برای مجهز کردن موبایل های آینده خود به این قابلیت دست به کار شده است.

این نخستین باریست که تمام پرچمداران معرفی شده در طی یک سال از شارژ وایرلس پشتیبانی می کنند، بنابراین عجیب نیست که شیائومی نیز برای جا نماندن از قافله دست به کار شده و در اولین قدم به کنسرسیوم Wireless Power بپیوندد. نهاد مذکور از گردهمایی تعدادی از مهشورترین کمپانی های الکترونیک به منظور توسعه پلتفرم شارژ بی سیم Qi ایجاد شده است.

اپل در اوایل سال جاری میلادی عضو کنسرسیوم مذکور شد و حالا نام شیائومی نیز به عنوان جدیدترین عضو در وبسایت رسمی آن قابل مشاهده است. با توجه به این حقیقت باید انتظار داشته باشیم که پرچمدار بعدی چینی ها -یعنی Mi 7- نخستین موبایل با برند شیائومی باشد که از قابلیت مورد بحث برخوردار خواهد بود.

البته منصفانه تر این بود که چینی ها موبایل منحصر به فرد Mi MIX 2 را به چنین قابلیتی مجهز می ساختند. هرچه باشد اسمارت فونی که در برخی زمینه ها اولین در نوع خود محسوب می شود، شایسته بیشتری برای بهره مندی از شارژ بی سیم داشت.

به هر حال دانستن این خبر که پرچمدار بعدی شیائومی این نقص را نسبت به سایر رقبای خود برطرف خواهد کرد، کاملاً خوشایند است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • 401914125
    401914125 | ۳۱ شهریور ۱۳۹۶

    ? ? ? ? ?

  • Ali kjh
    Ali kjh | ۳۱ شهریور ۱۳۹۶

    ایشالا گوشی بعدیم همین می۷ باشه.
    شیائومی عالیه کیفیت عالی در کنار قیمت مناسب

مطالب پیشنهادی