ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قابلیت پایش ضربان قلب WatchOS 4، با نخستین اپل واچ سازگار نیست

نرم افزار جدید WatchOS 4 برای ساعت های اپل، شامل به روزرسانی هایی برای قابلیت های پایش سلامتی و ورزش است و قابلیت بهبودیافته پایش ضربان قلب، احتمالاً جالب ترین آنهاست. در این فرمور تازه، ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

نرم افزار جدید WatchOS 4 برای ساعت های اپل، شامل به روزرسانی هایی برای قابلیت های پایش سلامتی و ورزش است و قابلیت بهبودیافته پایش ضربان قلب، احتمالاً جالب ترین آنهاست. در این فرمور تازه، اپل واچ می تواند ضربان قلب به هنگام استراحت و به هنگام قدم زدن را نمایش داده و هنگامی که کاربر مشغول ورزش نیست، درباره اختلالات ضربان قلب به وی هشدار دهد.

اما به تازگی مشخص شده که تمام کاربران اپل واچ قادر به استفاده از این قابلیت نیستند و با مشکلاتی مواجه شده اند. قابلیت پایش ضربان قلب تازه اپل، در انحصار ساعت های سری 1، سری 2 و سری 3 بوده نخستین اپل که در سال 2015 روانه بازار شد از این ویژگی پشتیبانی نمی کند.

به نظر می رسد دلیل این موضوع به محدودیت های فنی باز می گردد. سری 1 الی 3 اپل واچ از چیپ های سریع تر و باتری های بزرگ تر نسبت به نخستین اپل واچ مجهز شده اند. گفتنی است که سری 1، نخستین ساعت اپل نیست و این سری در واقع به صورت همزمان با سری 2 در سال 2016 عرضه شد.

از روز گذشته، نقدهای اپل واچ سری 3 منتشر شدند و در بسیاری از نقدها، به مشکلی بزرگ اشاره شد که این ساعت هوشمند را از اتصال به شبکه مخابراتی LTE باز می دارد و در عوض به یک شبکه ناشناخته وای فای متصل می کند. در حال حاضر اپل وعده داده این مشکل را به کمک یک به روزرسانی نرم افزاری برطرف خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی