ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل قابلیت 3D Touch را در بروزرسانی بعدی بازمی گرداند

انتشار iOS 11 در کنار ارائه قابلیت های فراوان باعث غیرفعال شدن ژست های حرکتی 3D Touch شده که نارضایتی برخی از کاربران را به دنبال داشته است، اما سخنان یکی از مدیران اپل در ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱ مهر ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

انتشار iOS 11 در کنار ارائه قابلیت های فراوان باعث غیرفعال شدن ژست های حرکتی 3D Touch شده که نارضایتی برخی از کاربران را به دنبال داشته است، اما سخنان یکی از مدیران اپل در این باره می تواند باعث امیدواری آن ها شود.

اپل به خاطر محدودیت های فنی ناچار شده 3D Touch را غیرفعال کند

«کریگ فدریگی» نایب رییس بخش مهندسی نرم افزار اپل تاکید کرد که ژست حرکتی 3D Touch که در iOS 11 حذف شده بود در بروزرسانی بعدی اضافه می شود. این قابلیت امکان باز کردن صفحه مالتی تسکینگ را با کلیک روی لبه چپ صفحه و باز  کردن اپ سویچر را با یک کشیدن صفحه به سمت راست فراهم می کرد. فدریگی در پاسخ به ایمیل سایت «مک رومرز» اعلام کرده که این شرکت به خاطر محدودیت های فنی ناچار شده این ویژگی را به صورت موقت غیرفعال کند اما این مساله به معنای کنار گذاشتن همیشگی 3D Touch نیست.

در حال حاضر تنها راه باز کردن اپ سویچر در آیفون های 8 و 8 پلاس دو بار فشار دادن کلید هوم است. در آیفون 10 نیز با بالا کشیدن نوار هوم مجازی تا وسط صفحه، قالبلیت مالتی تسکینگ فعال می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی