ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

امسال صف خرید آیفون در فروشگاه های اپل چگونه است؟

معمولاً هنگام عرضه جدیدترین آیفون ها، صدها نفر مقابل بسیاری از فروشگاه های اپل از جمله اپل استور سیدنی استرالیا تجمع می کنند؛ ولی ظاهراً امسال اوضاع با سال های قبل فرق می کند. این ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱ مهر ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

معمولاً هنگام عرضه جدیدترین آیفون ها، صدها نفر مقابل بسیاری از فروشگاه های اپل از جمله اپل استور سیدنی استرالیا تجمع می کنند؛ ولی ظاهراً امسال اوضاع با سال های قبل فرق می کند.

این بار تنها 30 نفر پشت درهای فروشگاه اپل در سیدنی منتظر خرید آیفون های 8 و 8 پلاس بودند. لازم است اشاره کنیم که فراهم شدن امکان پیش سفارش آنلاین، افراد کمتری را به سوی فروشگاه های فیزیکی هدایت می کند. البته با وجود اینکه صف کوتاه شده، ولی مدت زمان انتظار برخی افراد همچنان مثل سابق بوده؛ از جمله «مازن کوروچه» که از 11 روز پیش جلوی فروشگاه اپل در صف بوده و منتظر خرید آیفون خود را بود.

اپل در 21 شهریور ماه از 3 اسمارت فون جدید خود رونمایی کرد؛ آیفون های 8 و 8 پلاس با قیمت پایه 699 و 799 دلار و نیز مدل گران قیمت X که با قیمت پایه 999 دلار عرضه خواهد شد. پیش سفارش نسخه X از 5 آبان شروع خواهد شد و از 12 آبان نیز برای خریداران ارسال خواهد گشت. از سوی دیگر هنوز تولید انبوه آیفون X نیز هنوز شروع نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • جگوار
    جگوار | ۱ مهر ۱۳۹۶

    یعنی وااااقعا لقب احمق ترین انسان دنیا در سال 2017 برازنده این شاسکوله.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی