ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات در تهران برگزار می‌شود

نمایشگاه بین‌المللی ICT Tech 2017 در حیطه فناوری ارتباطات و اطلاعات آذرماه سال جاری در برج میلاد تهران برگزار خواهد شد. نمایشگاهی که در آن شناساندن پیشرفت‌های صورت گرفته در حوزه آی تی ایران به ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲ مهر ۱۳۹۶ | ۱۸:۴۵

نمایشگاه بین‌المللی ICT Tech 2017 در حیطه فناوری ارتباطات و اطلاعات آذرماه سال جاری در برج میلاد تهران برگزار خواهد شد. نمایشگاهی که در آن شناساندن پیشرفت‌های صورت گرفته در حوزه آی تی ایران به جهان شعار اصلی آن برای برگزار‌کنندگان این رویداد خواهد بود.

«نسیم مشاهدی»، معاون اجرای این رویداد، اطلاعات بیشتری را درباره ICT Tech 2017 می‌دهد و می‌گوید این نمایشگاه میزبان شرکت‌های بزرگی از سرتاسر دنیا و کشورهایی چون برزیل، هندوستان، بریتانیا، هلند، هنگ کنگ، ایتالیا، فنلاند، آلمان و ایتالیا و... خواهد بود.

بازدید ریاست جمهوری، وزرای کابینه، اعضای اتاق بازرگانی کشور و همچنین نمایندگان شرکت‌های معتبر جهان از دیگر مسایل حائز اهمیت در طول برگزاری این مراسم خواهد بود. مشاهدی درباره این مراسم بیشتر توضیح داد:

برگزاری این نمایشگاه می‌تواند گامهای مؤثری برای جلب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و ایجاد زمینه‌های تعامل و همکاری با شرکتهای مطرح دنیا باشد.

این اولین بار است که چنین نمایشگاهی در ابعاد بین‌المللی در کشور برگزار می‌شود

محورهای این نمایشگاه در حوزه‌های گوناگونی خواهد بود. حوزه‌هایی چون: نرم‌افزارهای اداری و مالی، خدمات الکترونیک، دولت الکترونیک، تجارت الکترونیک، نرم‌افزار، سخت‌افزار، مخابرات، بانکداری الکترونیک، بانکداری هوشمند، اینترنت اشیاء، سیستمهای حفاظتی و امنیتی، سیستمهای هوشمند، فینتکها، اینشورتکها و... مواردی است که در این نمایشگاه شرکت‌کنندگان به آنها خواهند پرداخت.

برگزاری تالار مذاکرات و نشست‌های تخصصی و حضور شرکت‌های خارجی همگی از مواردی هستند که می‌تواند باعث جذب دانشجویان و جوانان کشور باشد و البته برای آنها مثمر ثمر واقع شده و منجر به اشتغالزایی آنها شود.

اگر صاحب ایده هستید و یا سرمایه‌گذار و کارآفرین حضور در این نمایشگاه می‌تواند فرصتی باشد برای ساخت یک آینده بهتر برای کشورمان و رشد فرصت‌هایی که در این دنیای مدرن نباید از دست داد.

همکاری‌های جدید و بین‌المللی و ساخت افق‌های جدید برای گام برداشتن به سوی یک جامعه هوشمند از دیگر نکاتی‌ است که برپایی چنین نمایشگاه‌هایی درپی خواهد داشت. تاریخ دقیق برگزاری این مراسم متعاقبا اعلام خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی