ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیرعامل JPMorgan: پول های مجازی غیرقانونی خواهند شد

جیمی دیمون مدیر ارشد اجرایی موسسه مالی JPMorgan  به تازگی اظهارات جدیدی را در رابطه با بیتکوین و پول های مجازی دیگر مطرح کرده و هشدار داده که اگر رشد این پول ها به روند ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲ مهر ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

جیمی دیمون مدیر ارشد اجرایی موسسه مالی JPMorgan  به تازگی اظهارات جدیدی را در رابطه با بیتکوین و پول های مجازی دیگر مطرح کرده و هشدار داده که اگر رشد این پول ها به روند کنونی شان ادامه دهند دولت ها به کار آنها پایان خواهند داد.

دیمون در جریان مصاحبه ای که اخیرا با CNBC داشته گفته است:

فعلا این پول ها برای افراد تازگی دارند و مردم فکر می کنند که مشکلی ندارند اما هرچه رشد بیشتری را تجربه می کنند، احتمال آنکه دولت ها به مخالفت با آنها برخیزند نیز بیشتر می شود.

دیمون ابراز نگرانی کرده که به لطف فعالیت بیت کوین، اتریوم (رقیب بیت کوین) و دیگر شرکت های ارائه دهنده، این پول ها بیش از اندازه فراگیر شوند و در این باره گفته: در واقع این پول ها از هیچ، درآمدزایی می کنند و به نظرم هیچ ارزشی ندارند.

این پول ها از هیچ، درآمدزایی می کنند و به نظرم هیچ ارزشی ندارند

به همین خاطر نیز او هشدار داده که دولت ها عاقبت پول های مجازی را حذف می کنند و با تدابیری نظیر زندان، افرادی که اقدام به خرید و فروش آنها می کنند را تهدید خواهند نمود و در نهایت باعث شکل گیری بازار سیاه برای آنها می شوند.

اوایل این ماه نیز دیمون، پول های مجازی را «کلاهبرداری» خواند. گفتنی است یک روز پس از مطرح شدن این صحبت ها از جانب وی، ارزش هر بیت کوین از ۴۳۴۰ دلار به ۲۸۹۱ دلار افت پیدا کرد و البته از آن زمان پول مجازی یاد شده اندکی ارزش خود را باز یافت و به رقم ۳۶۵۰ دلار نزدیک شد. علیرغم تمامی این نوسانات قیمت اما باید اشاره کنیم که ارزش بیت کوین در یک سال اخیر رشدی معادل با ۲۶۴ درصد را تجربه کرده است.

جالب است بدانید شرکتی سوئدی به نام Blockswater که در همین زمینه فعالیت دارد اخیرا از دیمون به خاطر نشر اکاذیب در مورد بیتکوین شکایت کرده و مدعی شده که وی اطلاعات نادرستی را در این باره منتشر کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • M_Pm
    M_Pm | ۳ مهر ۱۳۹۶

    مشکل اینجاست که پول های کاغذی توسط دولت ها تحت کنترل هست و هر موقع که بخوان چاپ میکنن و هیچ منبع تموم شدنی ندارن و این دقیقا میشه تورم و دولت ها از این مورد سود میبرن و برای همینه که طلا رو به عنوان پول استفاده نمیکنن چون نمیشه کنترلش کرد همچنین پول های مجازی که باز منبع محاسبات تموم شدنی دارن مانندن طلا و دقیقا میشه با طلا مقایسه کرد و برای همینه که متاسفانه دولت ها از این موضوع کاملا فرار هستن و سی در منع کردن این واحد ها دارن متاسفانه !!!!!!!!!!!! ?

    • M_Pm
      M_Pm | ۳ مهر ۱۳۹۶

      در ادامه بگم که پول های رایج کاغذی که چاپ میشه با صادر کردنشون در ازاشون خدمات و محصولات از کشور های دیگه میگیرن و در آینده نه چندان این سرعت چاپ پول باعث تورم گسترده میشه و تمام این پول ها بی ارزش میشن و کل پول های صادر شده به خودشون بر میگرده این تورم رو چند برابر میکنه جوری میشه که مجبور میشن روی بیارن به پول های مجازی و عصر پول مجازی ؛ تازه شروع میشه !!!!

  • هایزنبرگ
    هایزنبرگ | ۲ مهر ۱۳۹۶

    اساسکشی از انقلاب صنعتی به انقلاب تکنولوژی شروع شده آقای مرگان بهتره که بهش عادت بکنی.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی