ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آموزش

چگونه تصاویر پانوراما را در اینستاگرام منتشر کنیم؟

اگر از کاربران اینستاگرام باشید، حتما می دانید که نمی توان در این شبکه اجتماعی عکس های پانوراما به اشتراک گذاشت. اما حالا به کمک ویژگی انتشار آلبوم عکس، امکان پست تصاویر پانوراما نیز فراهم ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۲ مهر ۱۳۹۶ | ۲۰:۰۰

اگر از کاربران اینستاگرام باشید، حتما می دانید که نمی توان در این شبکه اجتماعی عکس های پانوراما به اشتراک گذاشت. اما حالا به کمک ویژگی انتشار آلبوم عکس، امکان پست تصاویر پانوراما نیز فراهم شده است.

به نوعی می توان با قطعه قطعه کردن تصاویر پانوراما و انتشار آن ها به صورت همزمان، این دسته از عکس ها را در اینستاگرام نیز منتشر کرد. با انجام این کار، عکس ها در کنار یکدیگر قرار می گیرند و با کشیدن دست به سمت چپ و راست، تصویر نهایی پدیدار می شود.

نحوه نمایش عکس های پانوراما در اینستاگرام

تقریبا به وسیله تمام ویرایشگرهای تصویر موجود نیز می توان عکس های گرفته شده را تکه تکه کرد. اما اگر برای یک بار هم که شده این کار را انجام دهید، متوجه زمانبر بودن آن خواهید شد.

اما خوشبختانه اپ های نسبتا خوبی وجود دارند که به کمک آن های می توان به چنین امکانی به طور مستقیم دست پیدا کرد. البته باید خاطر نشان کرد که برخی از این دسته اپ ها آنقدرها هم که فکرش را می کنید تعریفی نیستند و ممکن است نتیجه کارشان قابل قبول نباشد.

با این حال در میان این دسته اپ ها، InSwipe یکی از بهترین هاست. می توانید به واسطه آن تصاویر را حتی به ۱۰ تکه مختلف تبدیل کنید و در نهایت با کنار هم قرار دادن آن ها در اینستاگرام، تصویر پانوراما خود را منتشر نمایید.

علاوه بر این، InSwipe به عکس ها واترمارک هم اضافه نمی کند و زیبایی تصاویرتان به کمک آن حفظ می شود. با این حال، انتخاب یک اپ خوب برای iOS کمی مشکل است. شاید اپ Swipeable گزینه خوبی باشد. واترمارک روی تصاویر نمی گذارد و از زیبایی عکس ها نمی کاهد.

اما مشکلش آن است که نمی توان تعداد قطعات عکس را به واسطه آن انتخاب نمود. البته  Swipeable تنها نیست و به کمک Unsquared نیز می توان عکس های پانوراما را برای انتشار در اینستاگرام آماده کرد. به وسیله Unsquared می توان عکس ها را به هر تعداد قطعه ای که می خواهید تقسیم کنید.

با این حال برای از بین بردن واتر مارک Unsquared باید به تماشای ویدیوی تبلیغاتی برای هر عکس بنشینید. پس اگر کاربر iOS هستید و در ارتباط با این موضوع اپ بهتری سراغ دارید، آن را با ما هم در میان بگذارید.

خوشبختانه نحوه کار با تمامی این اپ ها، تقریبا یکسان است و می توان با معرفی یکی از آن ها، شرح امکانات و جزئیات دیگران را نیز توضیح داد. به همین منظور، در ادامه نحوه کار با InSwipe را شرح می دهیم.

پس از دانلود و اجرای اپ، کلید «Gallery» را لمس کنید. سپس از طریق Gallery عکس مورد نظرتان را انتخاب نمایید و وارد ویرایشگر شوید. حالا تعداد قطعاتی که می خواهید تصویرتان به آن تقسیم شود را مشخص کنید.

برای پاک کردن واترمارک InSwipe نیز کافیست چندین بار عکس در حال ویرایش خود را لمس کنید. پس از اتمام مراحل، عکس ها را ذخیره کنید و وارد اینستاگرام شوید.

سپس وارد صفحه مربوط به انتشار پست در اینستاگرام شوید و گزینه ساخت آلبوم تازه را انتخاب کنید. حالا عکس ها را به ترتیب از چپ به راست در ویرایشگر اینستاگرام قرار دهید. با انجام این مراحل، کار تمام است و می توانید تصویر پانوراما خود را در اینستاگرام پست کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • حمیدرضا
    حمیدرضا | ۳ مهر ۱۳۹۶

    بسیار روش جالب و هوشمندانه ای بود. تیتر را که خوندم فکر کردم روشهای دیگه را میخواین معرفی کنید

مطالب پیشنهادی