ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کالبدشکافی اپل واچ 3 توسط iFixit؛ تغییرات اندک نسبت به نسل قبل

همان طور که می دانید اپل 21 شهریور امسال در کنار معرفی آیفون های جدید، از ساعت هوشمند «اپل واچ 3» نیز رونمایی کرد که برای نخستین بار امکان برقراری ارتباط LTE را در سری ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۳ مهر ۱۳۹۶ | ۱۶:۴۵

همان طور که می دانید اپل 21 شهریور امسال در کنار معرفی آیفون های جدید، از ساعت هوشمند «اپل واچ 3» نیز رونمایی کرد که برای نخستین بار امکان برقراری ارتباط LTE را در سری ساعت های اپل فراهم نموده است.

البته با توجه به مشخصات فنی، پوشیدنی مورد بحث تفاوت چندانی با نسل پیش نداشته و در واقع مهم ترین ارتقاء آن، مربوط به اضافه شدن پشتیبانی از شبکه های مخابراتی می شود.

باتری اپل واچ 3 تنها 4 درصد افزایش ظرفیت داشته است

اکنون وبسایت «iFixit» (که در زمینه کالبدشکافی گجت ها تخصص دارد)، اپل واچ 3 را مورد بررسی قرار داده و علاوه بر تأیید موارد فوق، اظهار داشته که باتری محصول جدید تنها 4 درصد نسبت به اپل واچ 2 افزایش ظرفیت یافته که با توجه به اضافه شدن پشتیبانی از LTE و مصرف انرژی بیشتر توسط این بخش، احتمالاً کافی نخواهد بود.

بر اساس اظهارات iFixit، آنتن های موجود در اپل واچ 3 تفاوتی با اپل واچ 2 ندارند و تنها چیپ LTE به مجموعه اضافه شده که نشان می دهد کمپانی ساکن کوپرتینو قبلاً نیز می توانست ساعتی با پشتیبانی از اینترنت همراه به بازار عرضه کند و احتمال می رود عدم ارائه قابلیت مورد بحث، صرفاً برای حفظ جذابیت در نسل بعد (که تغییرات چندانی نداشته) صورت گرفته باشد.

لازم به ذکر است که اپل واچ 3، نمره 6 از 10 را برای تعمیرپذیری از iFixit دریافت کرده که در این مورد نیز مانند نسل قبل بوده، و مهم ترین عوامل کسر امتیاز از آن شامل نیاز به لحیم کاری ظریف در صورت تعمیر کابل های درون ساعت، و غیر قابل تعمیر بودن اکثر قطعات روی بورد اصلی بوده است.

در ادامه تصاویر مربوط به کالبدشکافی مورد بحث را مشاهده می کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • thepjt
    thepjt | ۳ مهر ۱۳۹۶

    وای خدا ... عجب ظرافتی داره این دستگاه ... چطوری اینو تولید کردند آخه !!! .. ببین تو فسقل جا چه چیزها که جا ندادند ! ...

    دم فاکس کان ، اپل و همه تامین کننده هاش واقعا گرم . خدا وکیلی شاهکار تکنولوژی هست این ساعت.

    • sheikhamir
      sheikhamir | ۴ مهر ۱۳۹۶

      اول فکر کردم داری مسخره میکنی:)))))

مطالب پیشنهادی