ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نقص امنیتی در فروشگاه مجازی ایسر در آمریکا
تکنولوژی

رتبه نخست سنگاپور در انجام حملات سایبری در سطح دنیا

به تازگی شرکت نرم افزاری «Check point» که تعداد حملات سایبری در سطح دنیا را بررسی می کند، گزارش کرده که سنگاپور در زمینه تعداد حملات سایبری انجام شده، از روسیه، چین و آمریکا نیز ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۳ مهر ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

به تازگی شرکت نرم افزاری «Check point» که تعداد حملات سایبری در سطح دنیا را بررسی می کند، گزارش کرده که سنگاپور در زمینه تعداد حملات سایبری انجام شده، از روسیه، چین و آمریکا نیز سبقت گرفته و در صدر دنیا قرار گرفته است.

بر اساس گفته های سخنگوی شرکت چک پوینت، این مسئله با توجه به وسعت بسیار کم این کشور جنوب شرق آسیا و نیز میزان اطلاعات تبادل شده آن با سایر کشورها، عجیب به نظر می رسد. البته نباید فراموش کرد که سنگاپور به عنوان یکی از هاب های اقتصادی آسیا، از حجم تبادل داده بالایی برخوردار است.

لازم به ذکر است که به منظور محافظت از نیروهای مسلح در مقابل حملات سایبری، در فروردین ماه سال جاری، این کشور «سازمان دفاع سایبری» خود را تأسیس کرد.

این آمار از روز دوشنبه 27 شهریور ماه منتشر شده و حتی تا 2 هفته قبل از آن نیز سنگاپور در لیست 5 مورد بالای جدول قرار داشته است. لازم است اشاره کنیم که این اطلاعات توسط سرویس های ویروس یابی آنلاین و نیز گزارشات نرم افزار های امنیتی به دست آمده است.

هنوز هیچ مقام رسمی این کشور در این مورد اظهار نظر نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی