ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لنوو می خواهد با ThinkSmart Hub 500 آینده ویدیو کنفرانس ها را متحول کند

کمپانی لنوو امروز در حاشیه کنفرانس «Ignite» مایکروسافت از محصول جدیدی تحت عنوان «ThinkSmart Hub 500» رونمایی کرده که بنا به ادعای شرکت، آینده کنفرانس های ویدیویی را متحول خواهد کرد. دستگاه مورد بحث در ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۳ مهر ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

کمپانی لنوو امروز در حاشیه کنفرانس «Ignite» مایکروسافت از محصول جدیدی تحت عنوان «ThinkSmart Hub 500» رونمایی کرده که بنا به ادعای شرکت، آینده کنفرانس های ویدیویی را متحول خواهد کرد.

دستگاه مورد بحث در واقع یک کامپیوتر All-In-One با نمایشگر لمسی 11.6 اینچی است که در همکاری با مایکروسافت توسعه یافته و برای راه اندازی و استفاده سریع و آسان نسخه تجاری اسکایپ مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

ThinkSmart Hub 500 از میکروفون‌های 360 درجه بهره می‌برد

ThinkSmart Hub 500 از یک پایه گردان برخوردار بوده، و نیاز به اتصال لپتاپ و استفاده از انواع کابل ها را برای برگزاری یک جلسه کاری رفع خواهد کرد. این محصول همچنین به میکروفون های 360 درجه مجهز شده، و برای پخش صدا از فناوری «Dolby Audio Premium» بهره می برد.

لازم به ذکر است که دستگاه جدید لنوو از نسخه مخصوص ویندوز 10 با پشتیبانی از اینترنت اشیا به نام «Windows 10 IoT Enterprise» استفاده کرده و برای برقراری تماس از طریق پلتفرم اسکایپ بهینه سازی شده است.

گفتنی است بر اساس بعضی گزارشات، ThinkSmart Hub 500 در سه ماهه نخست سال 2018 به بازار عرضه خواهد شد که پیش از آن، از برخی از صاحبان کسب و کار و مدیران صنایع برای تست قابلیت های محصول جدید دعوت به عمل می آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی