ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

انقلاب ولوو در شیوه خرید خودرو [تماشا کنید]

هفته پیش کمپانی سوئدی ولوو از کوچک ترین کراس اوور خود با نام XC40 به عنوان رقیبی برای رنجرور ایووک رونمایی کرد. در کنار معرفی این مدل جدید در رویداد برگزار شده، ولوو از برنامه ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۴ مهر ۱۳۹۶ | ۱۹:۴۵

هفته پیش کمپانی سوئدی ولوو از کوچک ترین کراس اوور خود با نام XC40 به عنوان رقیبی برای رنجرور ایووک رونمایی کرد.

در کنار معرفی این مدل جدید در رویداد برگزار شده، ولوو از برنامه های خود برای ایجاد انقلاب در نحوه خرید خودرو توسط مشتریان خبر داد.

این انقلاب از طریق یک سرویس اختصاصی به نام “Care by Volvo” رخ داده و تجربه ای متفاوت در زمینه خریداری و مالکیت اتومبیل رقم خواهد زد.

از آنجایی که XC40 عمدتا برای افراد جوان پر مشغله طراحی و ساخته شده، عضویت و استفاده از این سرویس آنان را از مراجعه حضوری به نمایندگی ها و طی مراحل وقت گیر بی نیاز می کند.

فرایندهای سرویس مذکور بسیار مشابه فرایندهای سفارش و خرید تلفن همراه با اقساط ماهانه توصیف شده و ولوو از عبارت "آسان و بی دغدغه همانند خرید یک تلفن همراه" برای آن استفاده کرده است.

با این سرویس مشتریان ولوو خواهند توانست به صورت آنلاین XC40 را سفارش داده و بدون نیاز به صرف وقت اضافی برای امور مربوطه (مثل پر کردن فرم های مختلف، بیمه و مالیات و ...) تنها با پرداخت مبلغ ماهانه ثابت مالک این کراس اوور جذاب شوند.

به گفته مقامات ولوو، استفاده کنندگان از این سرویس همچنین قادر خواهند بود خودروی خود را با دوستان یا اعضای خانواده نیز به اشتراک بگذارند.

این مساله از طریق کلید دیجیتال میسر شده و گامی نو در رابطه با به اشتراک گذاری خودرو محسوب می شود.

اگر چه هنوز سوئدی ها به جزئیات کامل سرویس “Care by Volvo” اشاره نکرده اند، اما در مقایسه با روش های خرید و مالکیت کنونی بسیار جالب بوده و باعث صرفه جویی زیاد در وقت و عدم نیاز به مراجعات حضوری می شود.

آقای هاکان ساموئلسن مدیر عامل ولوو در این باره گفته:

با سرویس Care by Volvo ما دسترسی به خودروهای جدید را وارد عصر جدیدی می کنیم. در دورانی که مشتریان به پرداخت مبالغ ثابت شفاف عادت کرده اند، فرایندهای سنتی خرید و مالکیت خودروها می تواند پیچیدگی های خاص خود را داشته باشد. این سرویس باعث تغییر این فرایندها می شود.

طبق معمول افرادی که تمایل داشته باشند، می توانند کماکان به روش های معمول کراس اوور جدید ولوو را خریداری کنند.

گفتنی است جزییات بیشتر از سرویس Care by Volvo در ماه دسامبر و در نمایشگاه خودروی لس آنجلس در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • shaygan shok
    shaygan shok | ۴ مهر ۱۳۹۶

    بعد سایپا میاد تو سایتش صف میذاره ? ?

مطالب پیشنهادی