ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس کامپیوترهای E520 و E420 از سری ASUSPRO را معرفی کرد

استفاده از رایانه های جمع و جور در محیط های کاری در کنار اشغال فضای کمتر، بهره وری بالاتری را به همراه داشته و به کاربران تجاری اجازه می دهد از محل کار به طرز ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۴ مهر ۱۳۹۶ | ۱۴:۵۲

استفاده از رایانه های جمع و جور در محیط های کاری در کنار اشغال فضای کمتر، بهره وری بالاتری را به همراه داشته و به کاربران تجاری اجازه می دهد از محل کار به طرز بهینه تری استفاده کنند.

کمپانی ایسوس نیز به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان رایانه در دنیا، دو مدل جدید از کامپیوترهای کوچک خود را روانه بازار کرده که در ادامه توجه شما را به متن بیانیه خبری رسمی شرکت ایسوس جلب می کنیم:

ایسوس به تازگی دو کامپیوتر ASUSPRO E520 و ASUSPRO E420 را معرفی کرد؛ مینی کامپیوترهایی که برای عملکرد سریع و قابل اعتماد، با پردازنده های نسل هفتم اینتل طراحی شده اند. طراحی کوچک که استفاده آسان در تمامی محیط ها را به همراه داشته و دارای طیف عظیمی از پورت ها است که قابلیت توسعه بالا را در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد داد. هر دو کامپیوتر دارای دو بخش ذخیره سازی هستند که کاربران می توانند با یک هارد دیسک 2.5 اینچی در ظرفیت 1 ترابایت و یا یک درایو SSD M.2 در ظرفیت 512 گیگابایت، و یا هر دو به صورت ترکیبی برای پاسخ به نیاز کاربران در هر کاربری تجاری و اداری بهره ببرند.

کامپیوترهای ASUSPRO E520 و ASUSPRO E420 با هدف ارائه خدمات قابل اعتماد و مقرون به صرفه، تحت آزمایش های دقیق ایسوس قرار گرفته اند تا از کارایی آنها در شرایط خاص اطمینان حاصل شود. این محصولات دارای نشان Energy Star بوده و از ویژگی های امنیتی پیشرفته مانند Trusted Platform Model (TPM) بهره می برند که حفاظت از اطلاعات تجاری کاربران را به عهده داشته و از آنها در برابر تهدیدات محافظت می کند. این دو مینی کامپیوتر به عنوان بخشی از برنامه ایسوس Corporate Stable Model (CSM)، شامل مجموعه نرم افزار ASUS Control Center IT به ارزش 60 دلار و گارانتی 36 ماهه هستند.

ASUSPRO E420
ASUSPRO E520

عملکرد قدرتمند با استفاده از پردازنده های نسل هفتم اینتل

کامپیوتر ASUSPRO E520 از پردازنده های نسل هفتم اینتل بهره می برد و ASUSPRO E420 نیز با پردازنده های Celeron طراحی شده است. با استفاده از حافظه های رم DDR4 در فرکانس 2400 مگاهرتز، و پشتیبانی از تصاویر 4K/UHD کاربران از بهره وری برتر برای تمام وظایف تجاری بهره مند خواهند شد. کامپیوترهای ASUSPRO E520 و ASUSPRO E420 از پیکربندی دو گانه حافظه ذخیره سازی بهره می برند و کاربران می توانند از یک هارد دیسک 2.5 اینچی در ظرفیت 1 ترابایت و یا یک درایو SSD M.2 در ظرفیت 512 گیگابایت، و یا هر دو به صورت ترکیبی استفاده نمایند. قابلیت ارتقاء حافظه رم، حافظه های ذخیره سازی و شبکه بدون سیم به کاربران اجازه می دهد که E520 و E420 را با حداکثر کارایی، طول عمر و کاهش هزینه های سخت افزاری، در طولانی مدت مورد استفاده قرار دهند.

طراحی کوچک و جمع و جور، با گزینه های متعدد قرار گیری در محیط

کامپیوترهای ASUSPRO E520 و ASUSPRO E420 با ابعاد 1 لیتری خود، برای استفاده در فضاهای مدرن کاری طراحی شده و در تمامی مکان ها قابل استفاده هستند. قابلیت VESA گزینه های متعددی را برای استفاده در اختیار کاربران قرار خواهد داد و حتی اجازه می دهد تا این دو کامپیوتر به پشت مانیتورها متصل شوند و بدین ترتیب در فضای مورد استفاده نیز صرفه جویی خواهد شد. هر دو کامپیوتر بدین وسیله به سیستم های شخصی، آموزشی، مانیتورینگ، پایانه های فروش، بیمارستانی و ... مبدل خواهند شد.

پورت و اتصالات کامل با قابلیت انعطاف بالا

ASUSPRO E520 و ASUSPRO E420 دارای قابلیت های اتصال متعدد و آسان، با قابلیت ارتقاء هستند که طیف گسترده ای از کاربردهای تجاری و اداری را پوشش می دهد.

ویژگی های ASUSPRO E520 به شرح زیر هستند:

  • 4 عدد پورت نسل اول USB 3.1 با درگاه Type-A
  • 1 عدد رابط HDMI با قابلیت پشتیبانی از تصاویر 4K
  • 1 عدد رابط Display port با قابلیت پشتیبانی از تصاویر 4K
  • 1 عدد پورت LAN RJ45
  • 1 عدد درگاه Kensington
  • 1 عدد جک هدفون
  • 1 عدد جک میکروفون

کامپیوتر ASUSPRO E520 دارای یک داک ماژولار و قابل جدا شدن است که از طریق یک دانگل USB به کامپیوتر متصل می گردد و امکانات آن را به وسیله یک درایو نوری و پورت سریال (مورد استفاده در تجهیزات قدیمی) افزایش می دهد.

قابل اعتماد، بهره وری انرژی بالا و طراحی شده برای امنیت

مینی کامپیوترهای ASUSPRO E520 و ASUSPRO E420 تحت تست های نویز صوتی، ارتعاش، رطوبت، سقوط و شوک های حرارتی قرار می گیرند تا اطمینان حاصل شود که می توانند از پس استانداردهای ASUS در زمینه های سخت کاری و صنعتی برآیند. مینی کامپیوتر های ASUSPRO می توانند در شرایط سخت دمایی، یعنی از -40 درجه سانتی گراد تا 60 درجه سانتی گراد را در شرایط خشک و مرطوب تحمل نمایند. این دو محصول دارای طرح های صرفه جویی در انرژی هستند که تاثیرات زیست محیطی را کاهش می دهند و به کاهش هزینه های عملیاتی تجاری کمک می کند. این مینی PC ها سازگار با محیط زیست بوده و موفق به دریافت بالاترین گواهینامه و نشان های استاندارد در این زمینه هستند که از جمله آنها می توان به Energy Star اشاره کرد. مدل ASUSPRO E420 با مصرف تنها 9.4 وات در وضعیت idle، دارای نویز صوتی 23.8 دسی بل است. حتی ساکت تر از یک کتابخانه!

مینی کامپیوتر های ASUSPRO با ویژگی های پیشرفته امنیتی برای حفظ اطلاعات کسب و کار و اطلاعات شخصی و ایمن ساخته شده اند. TPM موجود در چیپ میکروکنترلر امنیتی برای محافظت از ساختارهای داده ای، امکان مقابله با هر گونه تهدید امنیتی را به سیستم خواهد داد.

برنامه ASUS Corporate Stable Model (CSM)

ASUSPRO E520 و ASUSPRO E420 نیز بخشی از برنامه ASUS Corporate Stable Model (CSM) بوده و طراحی شده برای ارائه بهترین وضعیت های تجاری و کسب و کار هستند که در کنار خدمات پس از فروش پایدار ارائه می شوند. با خرید هر یک از این مینی کامپیوترها، نسخه ای از CSM به ارزش 60 دلار را از ASUS Control Center دریافت خواهید کرد که مجموعه نرم افزاری مدیریت IT در سطح سرور بوده و کنترل و نظارت جامع را برای شما فراهم خواهد کرد. افزون بر تمام این موارد، محصولات مبتنی بر CSM دارای نقشه راه پایدار و اطمینان از دسترس بودن تا 36 ماه هستند.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی