ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

مشکل Android Messages باعث از بین رفتن نوتیفیکیشن های هزاران کاربر شد

خیلی کم پیش می آید تا آپدیت های برنامه های اصلی گوگل مشکلاتی را برای دیوایس های اندرویدی به وجود بیاورند و حالا برای اپلیکیشن پیام رسان گوگل یکی از همین معدود اتفاقات پیش آمده ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۴ مهر ۱۳۹۶ | ۱۳:۱۵

خیلی کم پیش می آید تا آپدیت های برنامه های اصلی گوگل مشکلاتی را برای دیوایس های اندرویدی به وجود بیاورند و حالا برای اپلیکیشن پیام رسان گوگل یکی از همین معدود اتفاقات پیش آمده است. اواخر هفته پیش، اهالی ماونتین ویو آپدیت جدیدی را برای قسمت Messages منتشر کردند و آن را به ورژن 2.5.207 ارتقا دادند.

در حالی که مهمترین وظیفه این بروزرسانی رفع باگ ها و پیشرفت پایداری برنامه بود اما با توجه به گزارشات، کاربران حالا با مشکل بزرگتری دست و پنجه نرم می کنند؛ مشکلاتی برای بخش اعلان ها به وجود آمده و خیلی از کاربران از خراب شدن آن خبر می دهند.

شاید ارسال SMS این روزها محبوبیت گذشته را نداشته باشد ولی کاربران زیادی از Android Messages استفاده می کنند

اگر به صفحه فروشگاه گوگل پلی برنامه سر بزنید، می بینید که خیلی از کاربران نسبت به غیر فعال شدن بخش نوتیفیکیشن های پیام های خود شاکی بوده و نقدهای منفی متعدی را برای آپدیت جدید اپ Messages نوشته اند. گفته های کاربران نشان می دهند که اکنون هنگام دریافت پیام ها، هیچگونه اطلاعیه ای با صدا یا ویبره دریافت نخواهید کرد.

بنابراین همان لحظه نمی توانید متوجه شوید که چه کسی به شما پیام داده است. اما قضیه زمانی بدتر می شود که بدانید فعلا راه حلی برای این مشکل وجود ندارد. کاربران سعی کردند با تغییرات تنظیمات اعلان ها، حذف و نصب دوباره برنامه یا حتی راه اندازی دوباره دیوایس بخش اعلان هایشان را دوباره فعال کنند ولی در نهایت به خانه اول بازگشتند.

به نظر می رسد در حال حاضر بهترین راه استفاده از یک اپلیکیشن پیام رسان متفاوت برای SMS ها است تا گوگل نسبت به برنامه خود اقدامی کرده و یک آپدیت دیگر منتشر کند. حالا باید صبر کنیم و ببینیم اهالی ماونتین ویو چه زمانی دست به بروزرسانی دوباره Messages می زنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • امیر
    امیر | ۴ مهر ۱۳۹۶

    آپدیت جدید اومد و مرتفع شد... نگران نباشید ??

  • hamed_sadidi
    hamed_sadidi | ۴ مهر ۱۳۹۶

    تلگرامم بی صدا شده نوتفیکشن نمیاد، هرکاری هم کردم‌ تو تنظیمات درست نشد، کسی میدونه مشکل چیه؟?

  • آریا
    آریا | ۴ مهر ۱۳۹۶

    برای من که مشکلی پیش نیومد

مطالب پیشنهادی