ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

الزام اسنپ و تپسی جهت فعالیت زیرنظر تاکسیرانی

رییس کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر تهران باور دارد که اسنپ و تپسی باید زیر نظر تاکسیرانی فعالیت کنند و در غیر این صورت با آنها برخورد خواهد شد. فعالیت اسنپ و تپسی با وجود بالارفتن تعداد ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۴ مهر ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۰

رییس کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر تهران باور دارد که اسنپ و تپسی باید زیر نظر تاکسیرانی فعالیت کنند و در غیر این صورت با آنها برخورد خواهد شد.

فعالیت اسنپ و تپسی با وجود بالارفتن تعداد کاربران و رانندگانشان هنوز وضعیت مشخصی ندارد و هرازگاهی یکی از ارگان‌های مربوطه هویت آنها را زیر سؤال می‌برند.

در همین راستا امروز «محمد علیخانی» از تدوین آیین‌نامه‌ای با محوریت تاکسی‌های آنلاین توسط وزارت کشور خبر داد و از پیگیری معاونِ حمل‌ونقل شهرداری برای ساماندهی این استارتاپ‌های این حوزه سخن گفت.

او بر لزوم نظارت سازمان تاکسیرانی بر فعالیت اسنپ و تپسی تاکید کرد و گفت:

«در صورت عدم همکاری این شرکت‌ها، مدیریت شهری ابزارهایی دارد و می‌تواند با آنها برخورد کند. اگر هر شرکتی بخواهد خارج از نظارت شهرداری فعالیت کند در این صورت نباید انتظار داشت مدیریت شهری معنی پیدا کند.»

علیخانی معتقد است که این سرویس‌های اینترنتی ابداع بسیار خوبی هستند و مخالفتی با فعالیت آنها ندارد، اما باید تحت نظارت قرار گیرند چراکه بدون بررسی دقیق صلاحیت رانندگان، احتمال هرگونه تخلف یا مشکل وجود دارد.

اسنپ و تپسی ابداع خوبی است اما نیاز به نظارت دارد

البته این اولین بار نیست که اسنپ و تپسی با اعتراض نهاد‌های مختلف مواجه می‌شوند چراکه در ابتدای همه‌گیر شدن این پدیده، در مورد فعالیت بدون مجوز آنها اعتراضاتی مطرح شد و چندی پیش نیز شکایات مفصل رانندگان، مبنی بر ارزان فروشی تاکسی‌های آنلاین، شورای رقابت را وادار نمود تا با برگزاری جلسات متعدد به بررسی این اتهام بپردازد.

اکنون باید دید تاکسی‌های آنلاین با نظارت مستقیم تاکسیرانی موافقت خواهند نمود؟ و در صورت عدم تحقق این همکاری، مدیریت شهری چگونه از ابزارهای خود جهت برخورد با این اپلیکیشن‌ها استفاده خواهد کرد؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (26 مورد)
  • pc Galaxy
    pc Galaxy | ۲۴ مهر ۱۳۹۶

    بابا دزدیدن مثل آب خودن شده .بهانه تاکسی رانی برای اسنپ وتپ سی مثل قضیه اون پادشاه قدیم که همه شنیدن که هرکس ازدروازه شهربره بیرون بایدیه تخم مرغ بده و........اضلا ما عادت کردیم آقا...!

  • مجید
    مجید | ۴ مهر ۱۳۹۶

    خوب باز انتخابات بعدی بازم تکرار کنید!
    اون از خرید تبلت ۵ و نیم میلون تومانی شورای شهر جدید و خرید پژو پارس! اینم از جلوگیری از اسنپ و تپسی
    برای خودشون از جیب مردم ماشین صفر کیلومتر میخرن به مردم که میرسه اسنپ و تپ سی نباید باشن!
    همچنان تکرار کنید!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی