ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

سرویس Microsoft Teams جایگزین اسکایپ می شود

شش ماه از زمانی که سرویس Teams مایکروسافت به صورت جهانی به اشتراک آفیس 365 اضافه شد می گذرد و از آن زمان تا کنون، این ابزار توانسته که کاربران زیادی را به خود جذب کند. ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۴ مهر ۱۳۹۶ | ۱۶:۱۵

شش ماه از زمانی که سرویس Teams مایکروسافت به صورت جهانی به اشتراک آفیس 365 اضافه شد می گذرد و از آن زمان تا کنون، این ابزار توانسته که کاربران زیادی را به خود جذب کند. مایکروسافت امروز اعلام کرده که در حال حاضر 125000 سازمان در سراسر جهان از Teams استفاده می کنند.

غول نرم افزاری به تازگی از برنامه های آینده اش برای سرویس Teams خبر داده است. به نظر می رسد که این کمپانی می خواهد به زودی قابلیت تماس و جلسات تیمی را به Teams اضافه نماید. مایکروسافت از این به روز رسانی جدید در Microsoft Insight رونمایی کرده و جزئیات آن را در وبلاگ مایکروسافت آفیس شرح داده است.

مایکروسافت می خواهد که Teams در آینده پیش از آن که جلسه ای شروع شود بتواند اسناد مربوط به جلسه را جهت مرور در اختیار تیم قرار دهد. همچنین در حالی که جلسه در حال برگزاری است Teams قابلیت ضبط بحث، تهیه رونوشت و... را در اختیار کاربران می گذارد تا بعداً نیز بتوانند به آن ها مراجعه کنند.

مایکروسافت امروز اعلام کرد که 125000 سازمان در سراسر جهان از Teams استفاده می کنند.

پس از به پایان رسیدن جلسه نسخه ای از آن به همراه متن، اسناد و یادداشت های مربوطه جهت استفاده کسانی که جلسه را از دست داده اند در یک کانال مناسب قرار می گیرد. همچنین مایکروسافت قصد دارد ویژگی های مختلفی را به این سرویس اضافه نماید؛ همچون کنفرانس صوتی که می تواند اعضای جدید را با یک تماس صوتی به جلسه ملحق کند.

این ویژگی از امروز در نسخه پیش نمایش Teams قابل استفاده است و به زودی تعامل با Skype for Business نیز در اختیار کاربران قرار می گیرد. همچنین چندین ویژگی مربوط به تماس نیز در آینده برای سرویس Teams منتشر می شود.

مایکروسافت می خواهد Teams را به گونه ای جایگزین Skype for Business نماید.

امکان برقراری تماس با شماره های PTSN و استفاده از ویژگی های آن ها همچون انتقال تماس، پست صوتی و... نیز برای کاربران ممکن می شود. به نظر می رسد مایکروسافت قصد دارد Teams را به یک مرجع اصلی برای مشتریان سازمانی بدل کند که برای انجام کارهای خود به نرم افزارها وابسته هستند.

با استناد به این مطالب باید متوجه شده باشید که مایکروسافت می خواهد Teams را به یک کلاینت اولیه جهت ارتباطات هوشمند در اشتراک آفیس 365 تبدیل کرده و آن را به گونه ای جایگزین Skype for Business نماید. با این حال اسکایپ از بین نمی رود و علاقه مندان می توانند همچنان از آن استفاده کنند. همچنین مایکروسافت وعده داده که نسخه جدیدی از Skype for Business Server در نیمه دوم سال آینده عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی