ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

جادوی قدرت و مهارت توسط کن بلاک؛ ویدیویی فوق العاده از کوهستان پایکس پیک [تماشا کنید]

قدرت بی حد و حصر، جاده کوهستانی عریض و بدون استرس مواجه شدن با پلیس، هر راننده ای آرزوی چنین شرایطی را دارد. می توان به این رویای دور از دسترس، رنگ و لعاب صدای ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۵ مهر ۱۳۹۶ | ۲۱:۰۰

قدرت بی حد و حصر، جاده کوهستانی عریض و بدون استرس مواجه شدن با پلیس، هر راننده ای آرزوی چنین شرایطی را دارد.

می توان به این رویای دور از دسترس، رنگ و لعاب صدای پیشرانه V8، تایرهای مخصوص دریفت و بودجه ای عظیم را نیز افرود تا ماجرا رنگی از سحر و جاده به خود بگیرد.

در چنین رویایی، ناخودآگاه کن بلاک و حرکات استثنایی او به ذهن خطور می کند. این راننده 49 ساله که از قهرمانان اسبق مسابقات رالی محسوب می شود، مهارت فوق العاده بالایی در انجام حرکات دریفت داشته و با همکاری کمپانی های مختلف کلیپ های بسیار جذابی را در این زمینه تولید می کند.

در جدیدترین نسخه انتشار یافته از سری کلیپ های هنرنمایی کن بلاک که با عنوان جیمخانا (Gymkhana) شناخته می شوند، این راننده قهار به دامنه های قله پایکس (Pikes Peak) رفته و در همان مسیری که هر ساله مسابقات رالی تپه نوردی در آنجا برگزار می شود، صحنه هایی تماشایی خلق کرده است؛ به همین جهت تهیه کنندگان کلیپ از عنوان Climbkhana برای آن استفاده نموده اند.

خودرویی که کن بلاک در این کلیپ پشت فرمان آن نشسته، یک دستگاه فورد ماستنگ مدل 1965 است؛ این خودرو به طور ویژه برای انجام حرکات دریفت تیونینگ شده و با توجه به تغییرات زیادی که در موتور آن داده شده، قدرتی برابر با 1400 اسب بخار قدرت دارد. بد نیست بدانید موتور بوگاتی شیرون تقریبا 1500 اسب بخار تولید می کند.

آقای بلاک درباره هیولای خود گفته:

این اتومبیل دیوانه کننده است، احساس می کنم می خواهد واقعا من را به کشتن دهد! قبل از اضافه کردن دو توربوشارژر، این هیجان انگیزترین خودرویی بود که در عمرم رانده بودم؛ اکنون نیز رانندگی با آن جذاب است، اما تایرها را به سرعت ذوب می کند.

 

همانند سایر هنرنمایی های کن بلاک، Climbkhana نیز از جذابیت های بالایی برخوردار بوده و بیننده را به وجد می آورد. مشاهده این کلیپ تمامی حرف های این راننده محبوب را تایید می کند، چرا که در برخی صحنه ها، تنها یک اشتباه کوچک می توانست باعث انحراف وی از مسیر و پرت شدن به پایین شود.

چنانچه از علاقه مندان به دریفت هستید، دعوت می کنیم در ادامه حتما کلیپ Climbkhana را تماشا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی