ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لی جائه یونگ برای لغو حکم 5 سال زندان از دادگاه تقاضای تجدید نظر کرد

اوایل شهریور بود که معاون ارشد ریاست کل سامسونگ «لی جائه یونگ» به جرم اختلاس، پرداخت رشوه و کلاهبرداری به 5 سال زندان محکوم شد و حالا نوه بنیان گذار سامسونگ، از دادگاه مرکزی سئول ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۵ مهر ۱۳۹۶ | ۱۶:۱۵

اوایل شهریور بود که معاون ارشد ریاست کل سامسونگ «لی جائه یونگ» به جرم اختلاس، پرداخت رشوه و کلاهبرداری به 5 سال زندان محکوم شد و حالا نوه بنیان گذار سامسونگ، از دادگاه مرکزی سئول تقاضای تجدید نظر کرده است.

دادگاه مذکور با توجه به درخواست متهم، دستور احضار شاهدان و وکلا را برای حضور در جلسه تجدید نظر که اواخر مهر ماه برگزار می شود، ابلاغ کرده و با آغاز فرآیندهای مربوطه، رأی نهایی اوایل دی ماه صادر خواهد شد.

رسیدگی به پرونده احتمالاً به دادگاه عالی کره جنوبی ارجاع داده می شود

جالب است بدانید که بر اساس مقررات کشور کره، دادگاه سئول قادر است آقای یونگ را به مدت 4 ماه بازداشت کند که البته بسیاری از تحلیلگران معتقدند به دلیل حساسیت موضوع، پرونده به احتمال زیاد به دادگاه عالی کره جنوبی ارجاع داده خواهد شد؛ چرا که مطمئناً پس از اعلام رأی دادگاه در دی ماه، طرف بازنده تقاضای تجدید نظر نهایی را مطرح خواهد کرد که در این صورت، وظیفه رسیدگی به آن بر دوش دادگاه عالی خواهد بود.

گفتنی است اتهامات لی جائه یونگ ریشه در مسائل سیاسی کره جنوبی دارد که گریبانگیر رئیس جمهور قبلی این کشور نیز شده بود؛ چرا که سامسونگ با پرداخت رشوه به یکی از مشاوران نزدیک مقام مذکور، در تصمیمات اقتصادی دولت دخالت کرده و با ادغام دو شرکت زیرمجموعه خود، موجب بروز خسارت به سرمایه گذاری های صندوق بازنشستگان کره جنوبی شده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • محمد رضا
    محمد رضا | ۶ مهر ۱۳۹۶

    رشوه چیه دیگه ما ها اینجا به این می گیم شیرینی تازه اگه نبری خیلی زشته

  • mamal76
    mamal76 | ۵ مهر ۱۳۹۶

    دادا کره اخه چه امکاناتی داره ول کن بیا ایران راحت اختلاس کن خود مسئولین هم کمکت میکنن

مطالب پیشنهادی