ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

پشت پرده ماجرای تاجر ایرانی که خودروهای ب ام و را آتش می زند

این روزها آتش زدن خودروی سری 7 در جلوی موزه ب ام و توسط یکی از مشتریان عصبانی این کمپانی، به سوژه داغ رسانه ها تبدیل شده است. مساله جالب برای ما ایرانیان این که ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۵ مهر ۱۳۹۶ | ۱۰:۴۵

این روزها آتش زدن خودروی سری 7 در جلوی موزه ب ام و توسط یکی از مشتریان عصبانی این کمپانی، به سوژه داغ رسانه ها تبدیل شده است. مساله جالب برای ما ایرانیان این که فرد عصبانی مذکور تاجری ایتالیایی به نام هادی پورمحسنی است.

آقای پورمحسنی سابقه زیادی در نابود کردن خودروهای ب ام و ایجاد جنجال های رسانه ای از این طریق دارد.

شاید به یاد داشته باشید که این فرد ایرانی الاصل در سال 2013 و در اطراف محل برگزاری نمایشگاه خودروی فرانکفورت با چکش به جان ب ام و M6 مدل 2008 افتاد تا اعتراض خود را به مقامات این شرکت نشان دهد.

دلیل این کار وی وجود لرزش، سر و صدا و مشکلات مربوط به گیربکس و عدم رسیدگی و سرویس مناسب از سوی کمپانی ب ام و اعلام شد.

بعد از تعمیر این خودرو و بازگشت به شرایط اولیه، آقای پورمحسنی در سال 2014 دوباره M6 نگون بخت خود را به محل برگزاری نمایشگاه خودروی ژنو برده و تا می توانست به آن صدمه زد. در سال 2015 نیز این تاجر ایتالیایی به سراغ ب ام و Z3 رفته و آن را آتش زد.

آقای پورمحسنی در آخرین اقدام خود سری 7 اتاق E65 را برای از بین بردن انتخاب کرد. او این خودروی نسبتا قدیمی را به مقابل موزه ب ام و برده و سپس آن را به آتش کشید.

بر اساس برخی گزارش ها دلیل اصلی کینه آقای پورمحسنی به ایرادات متعدد خودروی لیزینگی M6 مربوط می شود. البته بعد از بروز این ایرادات، او هم از پرداخت اقساط خودداری نموده که این مساله نیز منجر به لغو قرارداد شده و وی باید خودروی خود را پس می داد که از اینکار ممانعت کرده است.

در واقع آنطور که از شواهد ماجرا برمی آید، ب ام و معتقد است خودرو مذکور به دلیل عدم پرداخت اقساط عملا فروش نرفته است و از همین جهت نیز الزامی به ارائه خدمات به آن ندارد.

طبیعتا آقای پور محسنی در سوی دیگر ماجرا خود را محق ادعای خسارت از ب ام و می داند و می خواهد با چنین اقداماتی و آسیب زدن به اعتبار این کمپانی، مدیران مربوطه را ملزم به پرداخت حقوق از دست رفته خود کند.

از این رو می توان گفت که ماجرای بین آقای پورمحسنی و ب ام و بیشتر از آنکه ناشی از یک مشکل فنی و عدم ارائه خدمات پس از فروش مناسب به ایشان باشد، به یک اختلاف نظر حقوقی پیچیده مبدل شده است.

بعد از آتش زدن سری 7 در یک مکان عمومی، پلیس وارد عمل شده و آقای پورمحسنی را بازداشت کرده است. علی رغم این موضوع آقای پورمحسنی اعلام کرده که به مبارزه خود با ب ام و ادامه خواهد داد! نظر شما در این باره چیست؟ آیا با اقدامات وی موافقید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (33 مورد)
  • artan11
    artan11 | ۱۱ مهر ۱۳۹۶

    بهترین روش اعتراضه باعث میش شرکت bmwسریعتر رسیدگی کنه و خوب روش پولداراست

  • asasoal
    asasoal | ۷ مهر ۱۳۹۶

    ایشون جاش تو ایران خالیه، در اینصورت تجارت یادشون میره و از اول صبح تا شب باید تبر بردارند و بجون این ارابه های مرگ بیفتن

  • saeed mashkani
    saeed mashkani | ۶ مهر ۱۳۹۶

    دعوتش می کنیم بیاد ایران و با هزینه مردم ایران یک پراید بخره تا شاید بساط اینا رو جمع کنه و اینقدر مردم کشته نشن .

    • asasoal
      asasoal | ۷ مهر ۱۳۹۶

      یه عزم ملی میخواد آقا سعید، الان آقای آرین 16 ساله داره با این مافیا مبارزه میکنه چون تنها بوده و صداش به گوش مردم نرسیده با تهدید از کشور بیرونش کردن، اما وای به اون روزی که مردم آگاه بشن و در برابر این مافیای اجنبی قد علم کنن، به حامیان انقلاب صنعتی پایدار بپیوندید تا از نخبگان و مغزهایی که فرار نمی کنند مثل جمشید آرین که عاشق مردم و کشورشونن حمایت کنیم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی