ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جدیدترین تصاویر میت 10 هواوی، تنها چند روز پیش از رونمایی رسمی [به روز رسانی]

کمتر از سه هفته تا زمان معرفی موبایل های پرچمدار آتی هوآوی، یعنی Mate 10 و Mate 10 Pro در 24 مهر ماه باقی مانده و پیشتر مشخصات سخت افزاری و چندین تصویر زنده و ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۵ مهر ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۰

کمتر از سه هفته تا زمان معرفی موبایل های پرچمدار آتی هوآوی، یعنی Mate 10 و Mate 10 Pro در 24 مهر ماه باقی مانده و پیشتر مشخصات سخت افزاری و چندین تصویر زنده و رندر از آنها منتشر گشته و حتی حدود قیمت آنها نیز مشخص شده است. به تازگی تصاویر جدیدی از این موبایل ها منتشر شده که به نظر می رسد رسمی باشند.

لازم است یادآوری کنیم که بر اساس شنیده ها قرار است 3 مدل جدید از سری میت 10 در مراسم پیش رو معرفی گردند؛ مدل های Mate 10 و Mate 10 Pro و Mate 10 Lite. البته احتمال می رود که مدل چهارمی با نام «Marcel» نیز رونمایی شود. لازم به ذکر است که احتمالاً مدل Lite در واقع همان Maimang باشد که به تازگی در چین رونمایی شد.

میت 10 و نیز نسخه پرو از دوربین با گشودگی دهانه لنز f1.6 بهره می برند

بر اساس تصاویر جدید، مشخص شده که نمایشگر میت 10 دارای نسبت تصویر 16:9 با لبه های خمیده ولی گوشه های غیر گرد می باشد در حالی که مدل پرو از نسبت تصویر 18:9 بهره می برد. همچنین میت 10 دارای حسگر اثر انگشت در بخش پایینی نمایشگر است. از سوی دیگر در پشت هر دو اسمارت فون، دوربین دوگانه با گشودگی دهانه لنز f1.6 تعبیه شده که در صورت صحت، بازترین میزان گشودگی در میان تمام موبایل های حاضر خواهد بود. به نظر می رسد استفاده از واژه «AI Powered Assistant Engine» اشاره به هوش مصنوعی به کار رفته در ویرایش خودکار تصاویر ثبت شده توسط دوربین داشته باشد. در نسخه پرو نیز حسگر اثر انگشت زیر دوربین دیده می شود.

تصاویر همچنین نشان می دهند که هر دو موبایل از چیپست «کایرین 970» و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی بهره می برند و میت 10 به واسطه استاندارد IP67 در مقابل نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است؛ احتمالاً مدل پرو نیز همین ویژگی را دارد.

تمامی این تصاویر به نظر حقیقی می رسند. البته برخی از عبارات انگلیسی به کار رفته چندان صحیح و کامل به نظر نمی رسند (از جمله عبارت «Image translate-no need internet») و برخی از تصاویر و نوشته ها نیز محو شده اند. به همین دلیل احتمال می رود که این تصاویر از روی یک ویدیوی اولیه معرفی، دریافت شده باشند یا حتی تصاویر تبلیغاتی اولیه این تلفن های هوشمند باشند.

در ادامه می توانید تصاویر این دو اسمارت فون را مشاهده نمایید:

 

به روز رسانی:

به تازگی رندرهای جدیدی از میت 10 پرو منتشر شده که مشخصات نسبت نمایشگر، جایگاه حسگر اثر انگشت و دوربین دوگانه لایکا را تأیید می کند. همچنین به نظر می رسد این موبایل از صفحه نمایش OLED بهره ببرد. در ادامه می توانید تصاویر جدید را مشاهده نمایید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • PC Games
    PC Games | ۵ مهر ۱۳۹۶

    اینا طراحی دارن و میزنن چین
    اپلم طراحی داره میزنه کالیفرنیا
    اما طراحی زیبای چینیا کجا طراحی اپل کجا

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی