ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دوربین TrueDepth عامل اصلی تأخیر در عرضه آیفون 10 خواهد بود

بر اساس گزارش منابع مختلف، اپل در تأمین قطعات مربوط به قابلیت تشخیص چهره Face ID برای آیفون 10 دچار مشکل شده و احتمالاً در روزها و حتی ماه های اولیه عرضه به بازار، با ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۵ مهر ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۹

بر اساس گزارش منابع مختلف، اپل در تأمین قطعات مربوط به قابلیت تشخیص چهره Face ID برای آیفون 10 دچار مشکل شده و احتمالاً در روزها و حتی ماه های اولیه عرضه به بازار، با کمبود موجودی مواجه خواهد شد.

اپل روزانه تنها چند ده هزار آیفون 10 تولید می کند

طبق اخبار مذکور، مشکل اصلی مربوط به تولید سنسورهای 3D موجود در سیستم دوربین «TruDepth» بوده که باعث شده آمار خط تولید آیفون 10 از چند ده هزار دستگاه در روز فراتر نرود. وال استریت ژورنال نیز با اشاره به این موضوع، جزئیات جدیدی را از علت کمبود قطعات مورد نیاز منتشر کرده است:

به گفته افراد آگاه، اپل به دلیل کمبود دو قطعه موسوم به رومئو و ژولیت، در تولید آیفون X به مشکل برخورده است.

رومئو و ژولیت زوج تشکیل دهنده سیستم تشخیص چهره آیفون X هستند که به کاربران اجازه می دهد با اسکن صورت، قفل تلفن خود را باز کنند.

طبق اظهارات افراد مورد اشاره، تولید قطعه رومئو نسبت به ژولیت زمان بیشتری لازم داشته و به همین دلیل در تولید انبوه آیفون X یک گلوگاه ایجاد کرده، که احتمالاً موجب کمبود موجودی پس از عرضه در سوم نوامبر (12 آبان) خواهد شد.

گفتنی است با توجه به آمارهای موجود و سرعت تولید آیفون 10 در کارخانه های فاکسکان، اپل در صورت عدم رفع مسائل موجود، به احتمال زیاد تا پایان سال جاری میلادی حتی توانایی تأمین دستگاه های پیش فروش شده را نیز نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی