ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرفس پرو جدید با پشتیبانی از LTE به زودی عرضه می شود

پیش از این اعلام شده بود که مایکروسافت قصد دارد در آبان ماه نطقی در رویداد سالانه و دو روزه Future Decoded خود در شهر لندن داشته باشد و «پانوس پانای» مسئول بخش سخت افزار ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۵ مهر ۱۳۹۶ | ۱۱:۱۵

پیش از این اعلام شده بود که مایکروسافت قصد دارد در آبان ماه نطقی در رویداد سالانه و دو روزه Future Decoded خود در شهر لندن داشته باشد و «پانوس پانای» مسئول بخش سخت افزار این شرکت نیز در این مراسم سخنرانی خواهد کرد. همچنین با توجه به اینکه از معرفی سرفس پرو چندین ماه می گذرد، احتمالاً Surface Pro LTE نیز در این برنامه معرفی خواهد شد. حالا یک مدیر اجرایی مایکروسافت اعلام کرده که Surface Pro جدید این شرکت قرار است در آذر تا دی ماه سال جاری به بازار عرضه شود.

تصویر نسخه جدید سرفیس پرو با پردازنده Core i5 که 6 عدد آنتن مربوط به پشتیبانی از LTE در آن مشخص است.

سرفس پرو  جدید فقط در نسخه با پردازنده Core i5 از LTE پشتیبانی می کند

نسخه آتی این تبلت که از پردازنده Core i5 بهره مند می برد برای اولین بار در بین سرفس ها از قابلیت اتصال به شبکه های مخابراتی LTE برخوردار خواهد بود. سایر مشخصات آن نیز بهره مندی از رم 4 یا 8 گیگابایت، حافظه داخلی SSD به حجم 128 یا 256 گیگابایت و پردازشگر گرافیکی Intel HD 620 خواهد بود. لازم به ذکر است که مدل بالاتر که دارای پردازنده Core i7 و رم 16 گیگابایتی و 1 ترابایت حافظه داخلی است، قرار است فاقد LTE باشد.

فراموش نکنیم که تا پیش از این در خانواده Surface ها، فقط مدل های مبتنی بر پردازنده های ARM که از ویندوز RT بهره می بردند، از فناوری LTE پشتیبانی می کردند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی