ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

کانسپت الکتریکی اولووشن؛ آینده شگفت انگیز میتسوبیشی

میتسوبیشی اعلام کرد که از خودروی کانسپت الکتریکی اولووشن (e-EVOLUTION) در چهل و پنجمین نمایشگاه خودرو توکیو رونمایی خواهد کرد. این نمایشگاه هر ساله در اواخر ماه اکتبر (۲۷ اکتبر تا ۵ نوامبر) برگزار شده ...

زهرا ملکی
نوشته شده توسط زهرا ملکی | ۵ مهر ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

میتسوبیشی اعلام کرد که از خودروی کانسپت الکتریکی اولووشن (e-EVOLUTION) در چهل و پنجمین نمایشگاه خودرو توکیو رونمایی خواهد کرد. این نمایشگاه هر ساله در اواخر ماه اکتبر (۲۷ اکتبر تا ۵ نوامبر) برگزار شده و در آن علاوه بر حضور برند های مختلف خودروسازی، تولید کنندگان قطعات یدکی و لوازم اسپرت، کارخانه های تولید روغن های محافظ، آموزشگاه های فنی رانندگی و آموزش تعمیر خودرو نیز حضور دارند.

این کانسپت احتمالا یک خودروی اس یو وی را به نمایش می گذارد که سیستم انتقال قدرت آن تمام چرخ محرک (AWD) بوده و از قوای محرکه پلاگین هیبرید برای حرکت استفاده می کند.

علت وجود این احتمال این است که انتظار نمی رود که کمپانی خودروسازی میتسویشی بتواند در حال حاضر خودرویی کاملا الکتریکی تولید کند.

شنیده ها حاکی از آن است که این خودرو بسیار آیرودینامیک بوده و به تکنولوژی های هوشمند بسیار پیشرفته نیز مجهز است. با در نظر گرفتن آخرین تکنولوژی روز احتمالا کانسپت الکتریکی اولووشن (e-EVOLUTION) آغاز یک عصر جدید و هیجان انگیز برای تولید کننده خود به همراه دارد و به توسعه پایدار میتسوبیشی در دراز مدت کمک شایانی بکند.

در اینجا بهتر است که از کراس اوور محبوب این خودروساز ژاپنی یادی کرده و اذعان کنیم که حتی با وجود محبوبیت بالای کراس اوور اوت لندر نسل فعلی این خودروی پلاگین هیبرید قدیمی شده و بهتر است که نسل بعدی این کراس اوور پر فروش هرچه زودتر معرفی شود.

انتظار می رود که نسل بعدی این خودرو به صورت هوشمندانه ای نوسازی شود و ویژگی های کلی خودرو ارتقاء پیدا کند. به عنوان مثال احتمالا در نسل بعدی اوت لندر شاهد افزایش ظرفیت باتری خواهیم بود.

با توجه به معرفی کانسپت الکتریکی اولووشن (e-EVOLUTION) در اتوشو آینده توکیو، استفاده از فناوری های این کانسپت در نسل بعدی اوت لندر انتخاب عاقلانه و درستی به نظر می آید.

Mitsubishi Outlander PHEV

موضوع بعدی که در مورد این کانسپت مطرح می شود استفاده از فناوری های مربوط به خودروهای خودران و بدون راننده است. بسیاری از طرفداران این کمپانی طبیعتا تمایل دارند که در این کانسپت تکنولوژی های مربوط به خودروهای خودران به وفور مشاهده شود و این کانسپت الکتریکی به سمت مستقل بودن حرکت کند.

هرچند که این موضوعات برای طراحی و معرفی یک کانسپت ایده خوبی به نظر می رسد ولی واقعیت این است بسیاری از فناوری های خودران در نمونه نهایی خودرو به ندرت به دیده شده و به مرحله تولید نمی رسند.

برای مثال می توان به چرخ های ۲۵ اینچی اشاره کرد که عموما در اکثر کانسپت ها آن ها را مشاهده می کنیم اما در محصولات تولیدی اثری از آن ها نیست.

Mitsubishi Outlander PHEV

با توجه به محبوبیت بالای خودروهای الکتریکی در اروپا احتمال می رود که میتسوبیشی بتواند مدل هایی را که از این کانسپت بهره مندند به خوبی به فروش برساند.

این برند خودروسازی با مدل اسپرت اولووشن توانسته است محبوبیت بالایی در قاره سبز کسب کند و اعتماد بسیاری از مردم بدست بیاورید.

تمام این موارد در حالیست که میتسوبیشی حالا زیر مجموعه ای از گروه بزرگ رنو - نیسان محسوب می شود و براساس اطلاعات اولیه، این احتمال وجود دارد که در آینده بسیاری از محصولات این شرکت بر اساس پلت فرم های مشترک با رنو و نیسان ساخته شود و آینده محصولات مستقل این خودروساز به خظر بیافتد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی