ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اندروید 8.0 اوریو به موبایل های نوکیا می آید

آن دسته از طرفداران نوکیا که از همین حالا نسبت به خرید موبایل های اندرویدی HMD Global با برند نوکیا اقدام کرده اند احتمالاً خوشحال خواهند شد که بدانند اسمارت فون های تازه شان، آپدیت ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۶ مهر ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۰

آن دسته از طرفداران نوکیا که از همین حالا نسبت به خرید موبایل های اندرویدی HMD Global با برند نوکیا اقدام کرده اند احتمالاً خوشحال خواهند شد که بدانند اسمارت فون های تازه شان، آپدیت اندروید اوریو را دریافت خواهد کرد. تمام چهار موبایلی که تحت برند نوکیا عرضه شده اند، طی ماه های آتی به روزرسانی سیستم عامل گوگل را دریافت خواهند کرد و حداقل سه عدد از آنها، تا قبل از پایان سال جاری میلادی به اندروید 8.0 اوریو مجهز خواهند شد.

مارک تراندل، مدیر کل شعبه استرالیا، اندونزی و نیوزلند HMD Global اخیراً تایید کرده که سه موبایل نوکیا 3، نوکیا 5 و نوکیا 6، تا پایان امسال به روزرسانی اوریو را دریافت می کنند. از طرف دیگر، پرچمدار تازه این کمپانی، یعنی نوکیا 8 هم اخیراً در فضای مجازی همراه با آخرین نسخه اندروید مشاهده شده و به همین خاطر، دارندگان این موبایل قطعاً لازم نیست زمان زیادی منتظر بمانند.

اگر HMD به وعده خود پایبند بماند، Nokia 3 ارزان قیمت ترین موبایلی خواهد بود که اندروید 8.0 اوریو را به اجرا در می آورد و به همین خاطر، محبوبیت بیشتری میان طرفداران موبایل های اندرویدی خواهد یافت. از طرف دیگر، نوکیا 8 هم در صورت دریافت این به روزرسانی، ارزان قیمت ترین پرچمدار مجهز به اندروید 8.0 نام می گیرد.

گفتنی است که گرچه آپدیت اندروید 8.0 اوریو ابتدا روی موبایل های آنلاک عرضه می شود، اما کمپانی فنلاندی برنامه دارد که در سریع ترین زمان ممکن، به روزرسانی مخصوص اپراتورهای مخابراتی گوناگون را نیز منتشر کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • محمد رضا
    محمد رضا | ۷ مهر ۱۳۹۶

    نوکیا نمی دونم چرا من وهمه مردم عاشقت اند ولی تو هیچ روی گوشی ها کیبورد فارسی نذاشتی همش عربی بود

  • Mohsen Alizadeh
    Mohsen Alizadeh | ۷ مهر ۱۳۹۶

    والا من با نوکیا 6 کار کردم اتفاقی ، شدیدا شدیدا شدیدا کیفیت ساخت بالایی داشت البته گوشی خاموش بود با نرم افزارش کار نکردم ، ولی واقعا تحسین برانگیز بود خیلی تعجب کردم ، نوکیا هنوز اصالتش رو داره تو کیفیت ساخت

  • hamid
    hamid | ۶ مهر ۱۳۹۶

    عالیه الان اپدیت کردم به ۷.۱

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی