ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار نخستین اطلاعات از موبایل تاشوی ZTE با دو نمایشگر تمام اچ دی

چند هفته پیش بود که برای نخستین بار خبرهایی درباره ZTE Axon Multy شنیده شد؛ اسمارت فون تازه ای که قرار است همراه با نمایشگر ثانویه و طراحی تاشو به دست مشتریان برسد. حالا به ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۶ مهر ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

چند هفته پیش بود که برای نخستین بار خبرهایی درباره ZTE Axon Multy شنیده شد؛ اسمارت فون تازه ای که قرار است همراه با نمایشگر ثانویه و طراحی تاشو به دست مشتریان برسد. حالا به تازگی برخی منابع به تصویری از این موبایل دست پیدا کرده اند که بالاتر دیده می شود.

گفته می شود هر دو نمایشگر Axon Multy، رزولوشن Full HD را به نمایش در می آورند و هنگامی که دستگاه از حالت تا شده خارج می شود، دو نمایشگر اندازه ای 6.8 اینچی یافته و رزولوشن 1920x2160 را مقابل دیدگان قرار می دهند. در مقام توضیح باید گفت که نمایشگرهای دستگاه به خودی خود تاشو نیستند، بلکه در میانه آنها از لولاهایی استفاده شده که سبب تا شدن Axon Multy می شوند.

جالب اینجاست که دو نمایشگر، قادر به نمایش اپلیکیشن های متفاوت به صورت همزمان هستند و به همین خاطر، باید منتظر قابلیت های پیشرفته مولتی تسکینگ بود. برخی منابع می گویند که ZTE موبایل جدیدش را با نام Axon M معرفی خواهد کرد؛ این در حالی است که لوگوی افشایی دستگاه، Axon Multy را نشان می دهد، اما در هر صورت ZTE معمولاً عادت به تغییر برند دیوایس های خود پیش از معرفی دارد.

بنابر تصویر بالا، Axon M طراحی بسیار دلربایی دارد و چندان قطور نیست. در داخل، می توان منتظر مشخصاتی مانند پردازنده اسنپدراگون 820، چهار گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 3120 میلی آمپر ساعتی بود. با توجه به این مشخصات، Axon جدید در برابر سایر پرچمداران امسال نظیر گلکسی اس 8 و LG V30 که همراه با اسنپدراگون 835 عرضه گشته اند قادر به عرض اندام نخواهد بود.

در نهایت گفته می شود Axon M در تاریخ 16 اکتبر (24 مهرماه) طی کنفرانسی خبری در نیویورک معرفی می گردد و احتمالاً با قیمت پایه 650 دلار فروش خواهد رفت. نظر شما درباره این موبایل چیست؟ آیا استفاده از دو نمایشگر و طراحی تاشو می تواند به پیشرفت صنعت موبایل کمک کند یا یک بار دیگر با موبایلی طرف هستیم که روی کاغذ هیجان انگیز بوده و در عمل، حرفی برای گفتن ندارد؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • محمد رضا
    محمد رضا | ۶ مهر ۱۳۹۶

    برای چند سال دیگه دست می کنی تو جیبت بعدا گوشی رو در میاری مثل سفره پهن می کنی باهاش کار هاتو انجام می دی

  • زال
    زال | ۶ مهر ۱۳۹۶

    همچین موبایلی طبعا تحسین‌برانگیزه ولی به چند دلیل فکر می‌کنم توی بازار موفقیت چشمگیری پیدا نمی‌کنه. یک به خاطر اینکه از برند زد تی اییه. همچین طراحی‌های متفاوتی اون هم از طرف شرکت کمتر شناخته‌شده‌ای مثل زد تی ایی معمولا مورد استقبال قرار نمی‌گیره. دو اینکه از سری پرچمدار زد تی ایی نیست. این فناوری‌ها معمولا در سری پرچمدار مورد استقبال قرار می‌گیرن. چون الان دهه ۲۰۰۰ نیستیم که مردم دنبال یه خودنمایی موقتی باشن و گوشی بعدیشون دوباره یه موبایل عادی باشه. تو این دوره مردم وقتی یه موبایل جدید با یه ویژگی خیلی متفاوت می‌بینن، در صورتی ازش استقبال می‌کنن که بدونن این تکنولوژی اومده که بمونه و ادامه بده. کسی دوست نداره موش آزمایشگاهی یه شرکت باشه تا اونا تازه ببینن تکنولوژی‌ جدیدشون مورد استقبال قرار می‌گیره یا نه. یکی از دلایلی که اپل هر محصولی تولید کنه فروش بالایی داره همینه که مردم می‌دونن این یه اسباب‌بازی موقتی نیست و اپل فلان تکنولوژی‌رو توسعه داده تا برای یه دوره طولانی بخشی از زندگی مشتریاش باشه و انتهای دوره هم زمانی باشه که یه تکنولوژی بهتر توسعه پیدا کرده.

مطالب پیشنهادی