ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تخفیف تا سقف ۱ میلیون تومان به اولین خریداران گلکسی نوت ۸ در ایران

گلکسی نوت ۸ تا چند روز دیگر به صورت رسمی وارد بازار ایران خواهد شد و خریدارانی که از مدت ها پیش در انتظار کهکشانی جدید سامسونگ بوده اند فرصت خواهند یافت تا نوت ۸ ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۶ مهر ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

گلکسی نوت ۸ تا چند روز دیگر به صورت رسمی وارد بازار ایران خواهد شد و خریدارانی که از مدت ها پیش در انتظار کهکشانی جدید سامسونگ بوده اند فرصت خواهند یافت تا نوت ۸ را به خانواده ابزارهای هوشمند خود اضافه کنند.

از همین سو سامسونگ تصمیم گرفته تا طی مراسمی ویژه، تخفیف قابل توجهی به تعدادی از خریداران گلکسی نوت ۸ در روز اول اهدا کند.

در ادامه بیانیه خبری منتشر شده از سوی روابط عمومی سامسونگ را مطالعه می کنید.

شرکت سامسونگ الکترونیکس قصد دارد در برنامه‌ای ویژه به تعدادی از اولین خریداران گلکسی نوت ۸ خود تخفیف‌های ویژه و متنوع هدیه کند. این مراسم با نام «فرش آبی» روز دوشنبه ۱۷ مهرماه در چهار فروشگاه منتخب سامسونگ برگزار خواهد ‌شد.

در این مراسم تعدادی از هواداران خوش‌شانس سامسونگ با قرعه‌کشی از میان ۱۰۰ تا ۳۰۰ نفر اول صف ورود به فروشگاه‌ها، انتخاب می‌شوند. افراد انتخاب شده تخفیف‌هایی از ۵ میلیون تا ۱۰ میلیون ریال برای خرید گوشی نوت ۸ خود دریافت خواهند کرد.

گوشی گلکسی نوت ۸ به تازگی در مراسمی رسمی در نیویورک به بازارهای جهانی عرضه شد. پرچمدار جدید سامسونگ که برای اولین بار با دوربین دوگانه عرضه شده است، تا چند روز آینده در مراسمی به بازارهای ایران نیز معرفی خواهد شد.

مراسم «فرش آبی» در روز بعد از رونمایی نوت ۸ در ایران در چهار فروشگاه برند شاپ بزرگ چارسو و مایکروتل پلاس بازار موبایل در تهران، خانه موبایل در احمدآباد مشهد و فروشگاه اصلانی در ولیعصر تبریز برگزار خواهد شد. بر اساس برنامه‌ریزی، قرعه‌کشی در فروشگاه چارسو میان ۳۰۰ نفر اول انجام خواهد شد.

در مجموع ۱۰۰ نفر برای خرید گوشی گلکسی نوت ۸ تخفیف دریافت خواهند کرد. البته تمامی تخفیف‌های اهدایی در این مراسم تنها برای خرید گوشی گلکسی نوت ۸ در همان روز اعتبار خواهند داشت.

در ادامه مراسم، شرکت‌کنندگان علاوه بر حضور در جلسات آموزشی درباره گوشی گلکسی نوت ۸، می‌توانند در مسابقات طراحی شده برای هواداران نیز شرکت کرده و جایزه ببرند. در این روز مسابقه طراحی با گوشی‌های نوت ۸ میان شرکت‌کنندگان برگزار می‌شود و در هر دوره مسابقه پنج نفر رقابت خواهند داشت. فرد برگزیده در هر مسابقه جایزه ارزشمندی را از شرکت سامسونگ دریافت خواهد کرد.

در این مراسم همچنین تعدادی از کارشناسان شرکت سامسونگ در هر فروشگاه حضور داشته و جلسات آموزشی را برای آشنایی بیشتر هواداران سری نوت با جدیدترین پرچمدار این سری برگزار می‌کنند. هواداران می‌توانند تمامی سوالات خود درباره ابعاد فنی، کاربردی و طراحی گوشی گلکسی نوت ۸ را با این کارشناسان مطرح کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • miladsh
    miladsh | ۱۶ مهر ۱۳۹۶

    کسی می تونه به من در مورد مراسم راهنمایی بده؟ کدوم یک از دو فروشگاه رو برم؟
    بازار موبایل یا چارسو
    من از کردستان میام برای همین
    @milomili
    تلگرام

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی