ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

اولین تصاویر و اطلاعات از نسخه آینده بی ام و X3 M

بالاخره به نظر می رسد که بی ام و رقیب قدرتمندی برای پورشه ماکان تدارک دیده است. در ماه ژوئن بود که بی ام و از نسل جدید بی ام و X3 2018 پرده برداری ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۶ مهر ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

بالاخره به نظر می رسد که بی ام و رقیب قدرتمندی برای پورشه ماکان تدارک دیده است.

در ماه ژوئن بود که بی ام و از نسل جدید بی ام و X3 2018 پرده برداری کرد. در آن زمان از دو مدل xDrive30i و مدل اسپرت تر یعنی M40i رونمایی شد. اما عکسهای جاسوسی خبر از یک مدل دیگر که به احتمال زیاد مربوط به نسخه M است در رسانه ها منتشر شد.

در هر صورت بی ام و به صورت رسمی خبر از تولید مدل M را داده است. این مدل چه از لحاظ ظاهری و چه در بخش فنی با هنر مهندسان چیره دست M تغییرات زیادی به خود خواهد دید و از مدل 355 اسب بخاری M40i نیز قوی تر خواهد بود.

طبق شنیده ها بی ام و از موتور جدید S58 که نسخه جدیدتری به نسبت B58 است استفاده خواهد کرد. می توان حدس زد که این موتور 6 سیلندر تویین توربو توانایی تولید 450 تا 460 اسب بخار قدرت را داشته باشد.

اگر بی ام و بخواهد حرفی برای گفتن در مقابل رقبای خود داشته داشته باشد نیاز به تک تک این اسب بخار ها خواهد داشت. مرسدس در ماه آوریل گذشته از مدل GLC63 با حداکثر قدرت 469 اسب بخار و 650 نیوتون متر گشتاور رونمایی کرده بود.

همچنین مدل S آن توانایی تولید 503 اسب بخار قدرت را دارد. پورشه ماکان توربو نیز توانایی تولید 440 اسب بخار و 600 نیوتون متر گشتاور را دارد.

در بخش جلو و عقب و به خصوص سپرها با طراحی تهاجمی تر طرف خواهیم بود و چهار خروجی اگزوز نیز سبب شده تا این خودرو نمای هیجان انگیزتری داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی