ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن Family Link گوگل، امکان نظارت کامل بر موبایل فرزندتان را مهیا می کند

گوگل به تازگی اپلیکیشن Family Link را منتشر کرده که به والدین اجازه می دهد گجت های قدیمی اندرویدی خود را به کودکان خود سپرده و نسبت به آنچه توسط کودکان دانلود یا در اینترنت ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۷ مهر ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۰

گوگل به تازگی اپلیکیشن Family Link را منتشر کرده که به والدین اجازه می دهد گجت های قدیمی اندرویدی خود را به کودکان خود سپرده و نسبت به آنچه توسط کودکان دانلود یا در اینترنت مشاهده می شود نگرانی نداشته باشند. تنها کاری که باید انجام شود، ساخت یک اکانت گوگل برای کودک و سپس دانلود اپلیکیشن از طریق پلی استور گوگل یا اپ استور اپل است.

Family Link به والدین اجازه می دهد که اپلیکیشن های مد نظر کودکان خود را تایید یا مسدود کنند، مدت زمان کار با دستگاه و اپلیکیشن های مورد استفاده را رصد نمایند، برای استفاده از دستگاه محدودیت زمانی تنظیم کنند و هنگام خواب یا مطالعه درس، دیوایس فرزند خود را از راه دور قفل کنند.

گوگل با Family Link مستقیماً آمازون و تبلت های Fire این کمپانی را هدف قرار داده است. تبلت های آمازون همواره چنین تنظیماتی را برای والدین مهیا کرده اند و اخیراً اطلاعاتی آماری از اپلیکیشن ها، کتاب ها و وب سایت هایی که کودک از آنها استفاده می کند را در اختیار پدر و مادر وی قرار می دهد.

البته به نظر می رسد که گوگل به دنبال نظارت کامل والدین بر فرزندان از طریق Family Link نیست و می گوید برخی اپلیکیشن های پیام رسان و نیز موزیک پلیرها به صورت کامل قابل رصد نیستند. با این همه، Family Link برای آن دسته از والدینی که می خواهند موبایل یا تبلت اندرویدی قدیمی خود را به کودک خود بدهند، بدون آنکه مجبور به خرید دستگاهی جدید باشند، می توانند اپلیکیشنی مناسب به حساب می آید. گفتنی است برای اجرای این اپ، نیازمند دیوایسی مجهز به اندروید کیت کت یا بالاتر و آیفونی با iOS 9 یا بالاتر هستید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • solook
    solook | ۷ مهر ۱۳۹۶

    اطلاع رسانی بهترین قیمت تورهای گردشگری همه آژانس ها
    @daily_tour

  • سروش
    سروش | ۷ مهر ۱۳۹۶

    اینم فک کنم تحریممون کرده

مطالب پیشنهادی