ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ایرباد بی سیم گوگل
تکنولوژی

شاید گوگل در رویداد پیش رو از ایربادهای بی سیم خود رونمایی کند

گوگل در روز ۴ اکتبر (۱۲ مهر) میزبان یک رویداد رسمی است و تقریباً شکی وجود ندارد که قرار است طی آن از موبایل های پیکسل جدید رونمایی شود. حال شنیده شده که شاید گوگل ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۷ مهر ۱۳۹۶ | ۱۹:۳۰

گوگل در روز ۴ اکتبر (۱۲ مهر) میزبان یک رویداد رسمی است و تقریباً شکی وجود ندارد که قرار است طی آن از موبایل های پیکسل جدید رونمایی شود. حال شنیده شده که شاید گوگل همراه این دو گجت یک جفت ایرباد بلوتوثی با قیمت احتمالی ۱۵۹ دلار را نیز معرفی نماید.

طبق این شنیده ها، ایرباد مذکور گرچه از طریق بلوتوث به موبایل کاربر متصل می شود، اما برخلاف نسل دوم «Gear IconX» سامسونگ و ایرپادهای اپل دو قطعه آن از طریق سیم به یکدیگر متصل هستند.

منبع شایعه همچنین تاکید دارد که هدفون های گوگل قابلیت اتصال به دستیار صوتی گوگل را خواهند داشت و حتی یک دکمه اختصاصی برای فراخوانی «Google Assistant» روی آنها تعبیه شده است. گرچه همچنان امکان فراخوانی آن از طریق فرامین صوتی نیز فراهم خواهد بود.

با آن که در این مدت از منابع مختلف چنین شایعه ای بارها به گوش رسیده بود، اما هنوز هم نمی توان با قطعیت در خصوص رونمایی از ایربادهای بلوتوثی گوگل اظهار نظر کرد. به خصوص که این محصول هنوز یک ایرباد تماماً بی سیم نیست و نمی تواند به صورت مستقیم با دو محصول از اپل و سامسونگ رقابت کند.

شاید مسئله ای دیگر که گوگل را برای عرضه چنین محصولی با تردید مواجه می کند این باشد که همین حالا نیز ایربادهایی در بازار وجود دارند که از دستیار صوتی گوگل پشتیبانی می کنند. بنابراین گوگل محصولی را در دست تولید دارد که همین حالا نمونه های مشابه بسیار باکیفیت آن در بازار حاضر است.

باید تا چهارشنبه هفته بعد به انتظار نشست و دید گوگل چگونه می تواند در رویداد رونمایی پیش رو علاقه مندان را شگفت زده کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • atabaei
    atabaei | ۷ مهر ۱۳۹۶

    Airbod!!! ?

    • atabaei
      atabaei | ۸ مهر ۱۳۹۶

      در واقع مشکل از نویسنده نیست از نوشتن کلمه انگلیسی به‌ فارسی هستش، چون هم Airpod هم Earbud بفارسی بنویسی میشه ایر باد، بنظرم باید یه معادل فارسی براش ساخته بشه مثل گوش نواز یا گوش نوا - ترجمه Earbud میشه رفیق گوش!

  • sahand shabanloei
    sahand shabanloei | ۷ مهر ۱۳۹۶

    ایرباد نه ایرپاد

مطالب پیشنهادی