ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا می دانید آیفون ۸ پلاس سنگین ترین و بزرگترین آیفون ساخته شده است؟

آیفون ۸ و ۸ پلاس هفته پیش در سراسر جهان عرضه شدند. آیفون ۸ از نمایشگری ۴.۷ اینچی بهره می برد در حالی که آیفون ۸ پلاس نمایشگر بزرگتر ۵.۵ اینچی دارد. احتمالا انتظار دارید ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۸ مهر ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

آیفون ۸ و ۸ پلاس هفته پیش در سراسر جهان عرضه شدند. آیفون ۸ از نمایشگری ۴.۷ اینچی بهره می برد در حالی که آیفون ۸ پلاس نمایشگر بزرگتر ۵.۵ اینچی دارد.

احتمالا انتظار دارید که آیفون ۸ پلاس باریک ترین موبایل از سری پلاس باشد در حالی که از ۶ پلاس، ۶ اس پلاس و ۷ پلاس هم حتی ضخیم تر است. در حقیقت، آیفون ۸ پلاس بزرگترین و سنگین ترین آیفون ساخته شده در طول تاریخ است.

این تلفن هوشمند ۲۰۲ گرمی، اولین آیفونی است که بالای ۲۰۰ گرم وزن دارد که احتمالا بدنه شیشه ای، نقشی مهم در این میان ایفا می کند.

برای مقایسه با سه نسل پیش، آیفون ۷ پلاس ۱۸۸ گرم، آیفون ۶ اس پلاس ۱۹۲ گرم و آیفون ۶ پلاس (اولین آیفون ۵.۵ اینچی تاریخ) هم ۱۷۲ گرم وزن دارد در حالی که ۸ پلاس تقریبا هم وزن Nokia E90 Communicator برای ۱۰ سال پیش است.

احتمالا برایتان این سوال پیش بیاید که آخرین آیفون اپل چقدر وزن دارد. خب، آیفون ۱۰ یا X با نمایشگر تقریبا بدون حاشیه اش ۱۷۴ گرمی است.

بگذارید پرچمداران شرکت های دیگر را هم بررسی کنیم. گلکسی نوت ۸ با آن قد و قامتش ۱۹۵ گرم وزن دارد و اسنشال تیتانیومی ۱۸۵ گرمی است. شاید تعجب برانگیز باشد اما ال جی V30 از همه این ها سبک تر بوده و فقط ۱۵۸ گرم است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • علی موثق
    علی موثق | ۹ مهر ۱۳۹۶

    منظورم منتشر بود اشتباه تایپی شد

  • alispiderman16
    alispiderman16 | ۹ مهر ۱۳۹۶

    اپل است دیگر

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی