ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپ Mp3 Cutter؛ ابزاری ساده برای ویرایش فایل های صوتی و ویدیویی

به دنبال ساده ترین ابزار ممکن برای برش زدن و ترکیب موزیک و ویدیو می گشتید؟ Mp3 Cutter همان چیزی است که دنبالش بودید. این اپ اندرویدی 12 مگابایتی فقط و فقط برای انجام چهار ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۸ مهر ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

به دنبال ساده ترین ابزار ممکن برای برش زدن و ترکیب موزیک و ویدیو می گشتید؟ Mp3 Cutter همان چیزی است که دنبالش بودید. این اپ اندرویدی 12 مگابایتی فقط و فقط برای انجام چهار وظیفه ساده طراحی شده: برش موزیک، برش ویدیو و به هم چسباندن فایل های صوتی و ویدیویی، اما همین وظایف ساده را به نحو احسن انجام می دهد.

با Mp3 Cutter قادرید فایل های صوتی WAV ،AAC ،AMR ،3GPP ،3GP ،M4A و MP3 را از نقاط دلخواه برش بزنید تا برای رینگتون، آلارم گوشی و حتی نوتیفیکیشن ها قابل استفاده باشند. برای این که بتوانید فایل هایتان را با نهایت دقت و از ثانیه دلخواه برش بزنید هم نمودار امواج صوتی هر فایل را مشاهده خواهید کرد.

برای برش زدن موزیک یا ویدیو، هم می توانید بازه زمانی مد نظرتان را با جلو و عقب بردن اسلایدرهای شروع و پایان تعیین کنید و هم با وارد کردن زمان دلخواه. Mp3 Cutter در حالت دوم موزیک ها و ویدیوها را با دقتی در حد صدم ثانیه برش می زند که از مزایای این برنامه به شمار می آید.

اما شاید بعد از برش زدن چند فایل، دوست داشته باشید که آن ها را به هم بچسبانید. خوشبختانه Mp3 Cutter از پس این کار هم بر می آید و فایل ها را با هم ترکیب و خروجی را در قالب یک فایل واحد تحویل تان می دهد. البته این ترکیب به ساده ترین حالت ممکن انجام می شود و متأسفانه از افکت های مختلف برای محو کردن صدا و ایجاد فاصله میان فایل ها خبری نیست.

تمام قابلیت هایی که برای فایل های صوتی گفتیم، در مورد ویدیوها هم صدق می کند. Mp3 Cutter امکان ترکیب ویدیوهای Mp4 و بعضی فرمت های رایج دیگر را هم در اختیارتان قرار می دهد، هر چند که کاری بیشتر از پشت سر هم ردیف کردن کلیپ ها از دستش بر نمی آید.

البته وقتی به سراغ چنین اپ ساده ای (که برای اهداف ساده طراحی شده) می روید، مسلما سطح انتظارات تان نباید بالا باشد. اگر به قابلیت های بیشتری احتیاج داشته باشید واضح است که Mp3 Cutter اپلیکیشن مناسبی برای شما نیست.

اما برای کارهای کوچکی مثل ساخت رینگتون و زنگ آلارم، و حتی ایجاد کلیپ های کوتاه از فیلم های بلند برای آنکه در اینستاگرام و امثال آن به اشتراک گذاشته شوند، Mp3 Cutter ابزار خوب و رایگانی است که خوشبختانه هیچ محدودیتی پیش پایتان قرار نداده و ضمنا روی ویدیوها هم واترمارک نمی اندازد.

اگر دوست ندارید که برای کارهای ساده ای مثل برش زدن یا ترکیب موزیک و ویدیو مجبور به نصب اپلیکیشن های ادیتور حجیم باشید، Mp3 Cutter می تواند گزینه ایده آلی برایتان باشد. رابط کاربری ساده و زیبای این اپ تضمین می کند که با نصب آن تجربه خوبی از ویرایش موزیک و ویدیو خواهید داشت. این اپلیکیشن خوب و کاربردی را می توانید به رایگان از گوگل پلی دانلود کنید.

دانلود از گوگل پلی

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • δγι λ⇝ (عـــــلـــــــی)
    δγι λ⇝ (عـــــلـــــــی) | ۸ مهر ۱۳۹۶

    Timbre هم خوبه

مطالب پیشنهادی