ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

حراج خودروی قهرمان؛ اتومبیل فرمول یک میشائیل شوماخر به فروش گذاشته می شود

کمپانی معروف  RM Sotheby's که به خاطر حراج اتومبیل های بسیار خاص معروف است، این بار قصد دارد با فروش یک دستگاه خودروی فرمول یک نام خود را دوباره بر سر زبان ها بیاندازد. خودروی ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۸ مهر ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

کمپانی معروف  RM Sotheby's که به خاطر حراج اتومبیل های بسیار خاص معروف است، این بار قصد دارد با فروش یک دستگاه خودروی فرمول یک نام خود را دوباره بر سر زبان ها بیاندازد.

خودروی به حراج گذاشته شده متعلق به تیم فراری بوده و میشائیل شوماخر افسانه ای با هدایت آن در گرند پری موناکو در سال 2001 به مقام قهرمانی دست یافته است.

نیروبخش این خودرو که با کد F2001 شناخته می شود، یک موتور 3 لیتری V10 بوده و شماره 211 بر روی شاسی آن حک شده است. علاوه بر گرند پری موناکو، شوماخر با این خودرو در رقابت های مجارستان نیز زودتر از رقبای خود پیشی گرفت تا چهارمین قهرمانی خود و یازدهمین قهرمانی تیم فراری را مسجل کند.

لحظه ای که شوماخر با این خودرو از خط پایان گرند پری مجارستان عبور کرده و به مقام نخست رسید

فروش این خودروی منحصر به فرد توسط حراجی Sotheby's با همکاری کمپانی فراری بوده و به عنوان بخشی از برنامه های این کمپانی برای گرامیداشت هفتادمین سالگرد تاسیس است.

جشن قهرمانی میشائیل شوماخر به همراه روبنز باریچلو و ژان تادت (Jean Todt) مدیر وقت تیم فرمول یک فراری پس از مسابقه مجارستان

خبر خوب اینکه خودروی مذکور فقط برای پارک در گوشه ای از یک گاراژ پیشرفته نیست، چرا که طبق اطلاعات منتشر شده توسط فراری، این اتومبیل مسابقه ای کاملا قابل استفاده بوده و می توان در پیست به رانندگی به آن پرداخت.

جهت اطمینان خاطر خریدار، کمپانی فراری حتی امکان نگهداری از این خودرو را در مارانلو فراهم کرده و در صورت درخواست مالک آن را به رویدادهای رسمی مثل Corse Clienti حمل خواهد کرد. در اینصورت مجموعه ای از تکنسین ها، مکانیک ها و رانندگان تست فراری نیز در هر زمان نظارت ویژه ای بر روی این خودروی فرمول یک خواهند داشت تا همه چیز در شرایط ایده آل حفظ شود.

آنطور که مقامات حراجی RM Sotheby's پیش بینی کرده اند، خودروی فرمول یک فراری با قیمتی بیش از 4 میلیون دلار به فروش خواهد رسید. البته با توجه به نشستن میشائیل شوماخر پشت فرمان این خودرو و پیشینه بسیار پرفروغ آن، فروش با مبلغی بیشتر از رقم یاد شده اصلا دور از انتظار نیست.

طبق برنامه ریزی ها این خودروی استثنایی 16 نوامبر در نیویورک به حراج گذاشته خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • pouya s
    pouya s | ۸ مهر ۱۳۹۶

    چه خبر از خود شوماخر

مطالب پیشنهادی