ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هدست واقعیت ترکیبی «سامسونگ ادیسه» واقعی است

بعد از انتشار شایعات و اخبار گوناگون، اخیراً هدست واقعیت ترکیبی سامسونگ برای کامپیوترهای مبتنی بر ویندوز در دیتابیس کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) رویت شده و حالا می توان واقعی بودن آن را تایید ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۸ مهر ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

بعد از انتشار شایعات و اخبار گوناگون، اخیراً هدست واقعیت ترکیبی سامسونگ برای کامپیوترهای مبتنی بر ویندوز در دیتابیس کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) رویت شده و حالا می توان واقعی بودن آن را تایید کرد. محصولی که جواز این رگولاتوری را دریافت کرده با شماره مدل AA-HC1HULB شناخته می شود و سامسونگ از آن به عنوان «HMD Odyssey Controller Left» یاد می کند.

تصویری از کنترل سمت چپی این هدست واقعیت ترکیبی پایین تر قابل مشاهده است. بنابر اطلاعات درج شده در لیست FCC، هر یک از کنترلرهای هدست اُدیسه، به یک باتری 190 میلی آمپر ساعتی مجهز شده اند و در چین تولید گشته اند.

در حالی که پیشتر تصور می شد با هدستی مستقل طرف خواهیم بود، حالا به نظر می رسد که هدست اُدیسه برای کامپیوترهای مبتنی بر ویندوز 10 ساخته شده است. گرچه تا مدتی پیش، هنوز واقعی بودن این هدست مورد تردید بود، حالا گمانه زده می شود که اُدیسه در تاریخ نامعلومی طی ماه آتی میلادی به صورت رسمی معرفی می گردد.

گفتنی است که کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ طی اکتبر امسال در سان فرانسیسکو برگزار می شود و به فاصله کمی از آن، مایکروسافت هم رویدادی برای سخت افزارهای واقعیت ترکیبی ویندوز برگزار می کند؛ بنابراین این دو کنفرانس فرصت خوبی برای رونمایی از اُدیسه فراهم می آورند.

رندری منتسب به هدست سامسونگ اُدیسه که هنوز به صورت رسمی تایید نشده است.

ناگفته نماند که بنابر شایعات، هدست واقعیت ترکیبی سامسونگ از هدفون هایی داخلی بهره می برد که توسط AKG تولید شده اند؛ زیر مجموعه ای از کمپانی هارمان که مدتی پیش توسط سامسونگ خریداری شد و تا به امروز، توسعه تکنولوژی های برخی کهکشانی های سامسونگ مانند گلکسی نوت 8، گلکسی تب 3 و گلکسی اس 8 را برعهده داشته است. با عرضه اُدیسه، این نخستین باری خواهد بود که سامسونگ هدستی بدون همکاری با آکیلس توسعه داده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Shahriar15
    Shahriar15 | ۸ مهر ۱۳۹۶

    با عرض سلام
    تفاوت اینا با هدست های واقعیت افزوده چیه ؟
    ممنون

    • Shahriar15
      Shahriar15 | ۸ مهر ۱۳۹۶

      یا با واقعیت مجازی

  • ajamali95
    ajamali95 | ۸ مهر ۱۳۹۶

    همچين ميگيد واقعى انگار بقيه اسباب بازين

مطالب پیشنهادی