ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوآوی می گوید Mate 10 یک اسمارت فون نیست

کمپانی هوآوی اخیراً با هدف افزایش هیجان مخاطبان نسبت به اسمارت فون پرچمدار و مورد انتظار Mate 10 تیزری ویدیویی منتشر کرده است. در این ویدیو، هوآوی می گوید که میت 10 «یک اسمارت فون ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۸ مهر ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

کمپانی هوآوی اخیراً با هدف افزایش هیجان مخاطبان نسبت به اسمارت فون پرچمدار و مورد انتظار Mate 10 تیزری ویدیویی منتشر کرده است. در این ویدیو، هوآوی می گوید که میت 10 «یک اسمارت فون نیست» و بیشتر به «یک ماشین هوشمند» شباهت دارد که می تواند «مثل ما و برای ما» ببیند، فکر کند و یاد بگیرد.

در این ویدیو همچنین می توانیم دوربین دوگانه اصلی و قاب فلزی دستگاه را مشاهده کنیم که پیشتر شایعاتی درباره شان شنیده بودیم. بنابر این شایعات، خانواده Mate 10 شامل سه اسمارت فون خواهد بود: مدل استاندارد Mate 10، مدل Mate 10 Lite و مدل پیشرفته تر Mate 10 Pro.

همانطور که پیشتر گزارش شده است، خانواده Mate 10 به لطف چیپست کایرین 970 هوآوی، از هوش مصنوعی داخلی بهره می برد. این کمپانی چینی همچنین می گوید که کایرین 970، نخستین چیپ مبتنی بر هوش مصنوعی برای موبایل است که از واحد پردازش عصبی مخصوص بهره می برد. اما هنوز اطلاعات دیگری درباره این چیپست و قدرت پردازشی Mate 10 در دسترس نیست و باید تا معرفی و عرضه آن منتظر ماند.

به هر حال، هوآوی انتظارات را نسبت به توانایی های کلی میت 10 در زمینه هوش مصنوعی و نیز پرفورمنس آن بسیار بالا برده است و قطعاً برای آشنایی هرچه بیشتر با این دستگاه هیجان زده هستیم. طبق برنامه ریزی هوآوی، خانواده Mate 10 در تاریخ 16 اکتبر (24 مهرماه) طی مراسمی در برلین رونمایی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • HADI AZIM
    HADI AZIM | ۸ مهر ۱۳۹۶

    تا حالا چندتا گوشی پیکسل دست کاربرا دیدید ؟؟؟
    ممکنه گوگل توی هوش مصنوعی پیشرو پاشه ولی در مورد گوشی و سهم از بازار گوشی حرفی برای گفتن نداره
    چشم بادومی ها رو دست کم نگیرید

  • 1980vs2017
    1980vs2017 | ۸ مهر ۱۳۹۶

    باشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی