ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی Fortnite Battle Royale برای پلی استیشن 4 منتشر شد

بازی Fortnite Battle Royale هم اکنون در فروشگاه پلی استیشن برای کنسول پلی استیشن 4 در دسترس است. اپیک گیمز این بازی را برای کنسول سونی منتشر کرده و شما هم اکنون به دانلود رایگان این ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۹ مهر ۱۳۹۶ | ۱۹:۳۰

بازی Fortnite Battle Royale هم اکنون در فروشگاه پلی استیشن برای کنسول پلی استیشن 4 در دسترس است. اپیک گیمز این بازی را برای کنسول سونی منتشر کرده و شما هم اکنون به دانلود رایگان این عنوان مستقل دسترسی دارید.

برخلاف سایر بازی های آنلاین، شما برای تجربه این بازی نیازی به خرید اشتراک سرویس پلی استیشن پلاس ندارید.  این بازی، تحت یک بروزرسانی با حجم 15 گیگابایت عرضه شده ولازم به ذکر است که برای تجربه آن، نیازی به تهیه جداگانه بازی Fortnite ندارید. برای دریافت این بازی، به فروشگاه پلی استیشن رفته و عبارت Fortnite را جست وجو کرده و دانلود بازی را شروع کنید.

سازندگان بازی، اقلامی را برای طراحی شخصیت شما در نظر گرفته اند، اما این موارد جانبی، تاثیری روی قدرت شخصیت شما نخواهد گذاشت و با نخریدن آن ها، محتوای خاصی از بازی را از دست نخواهید داد.

سازندگان Fortnite Battle Royale از این بازی به عنوان ترکیبی از بازی های Minecraft و Left 4 Dead یاد کرده اند. عناصر سبک بقا و بخش های اکتشاف و ماجراجویی، همگی در این بازی حضور دارند.

این بازی در ابتدای سال جاری میلادی، به صورت Early Access برای کنسول های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس بود. جالب است بدانید که کاربران نسخه پلی استیشن 4 این بازی، قابلیت رقابت با کاربران پی سی این عنوان را نیز دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • behzad.h
    behzad.h | ۱۰ مهر ۱۳۹۶

    بوی سوختن میاد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی