ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دستیار هوشمند گوگل اسیستنت به زودی به کروم بوک ها هم می آید

با آپدیتی که اخیرا برای اپ Google Home منتشر شده، گوگل تلویحا ارائه دستیار هوشمند خود برای کروم بوک ها را تأیید کرده است. اگر همین حالا وارد گوگل اسیستنت شده و به قسمت اکسپلور ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۹ مهر ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

با آپدیتی که اخیرا برای اپ Google Home منتشر شده، گوگل تلویحا ارائه دستیار هوشمند خود برای کروم بوک ها را تأیید کرده است. اگر همین حالا وارد گوگل اسیستنت شده و به قسمت اکسپلور و سپس صفحه Games & Fun بروید، کارتی به نام Chat with your Assistant را مشاهده می کنید که با اشاره بر آن فهرست دیوایس های سازگار با این دستیار هوشمند برایتان نمایان می شود.

از ساعاتی پیش در فهرست مذکور می توانید در کنار گوگل هوم، پیام رسان Allo و اسمارت فون های مبتنی بر اندروید 6 و iOS 9 به بالا، نام کروم بوک را هم مشاهده نمایید. این نکته می تواند سرنخی باشد بر این که گوگل در کنفرانس سخت افزاری پاییزه خود یا همین هفته آینده رسما آمدن گوگل اسیستنت به دنیای کروم بوک ها را اعلام کند.

گوگل می خواهد که دستیار هوشمندش در هر پلتفرمی حضور داشته باشد

البته ارائه گوگل اسیستنت برای کروم بوک موضوع چندان غافلگیر کننده ای نیست، چرا که گوگل از مدت ها قبل اعلام کرده که می خواهد دستیار هوشمندش در هر پلتفرمی حضور داشته باشد. غول موتورهای جستجو چند روز پیش و در همین راستا گوگل اسیستنت را به اندروید TV آورد و انویدیا شیلد TV اولین پلتفرمی است که هم اکنون آن را دریافت کرده است.

بد نیست بدانید که گوگل در روز چهارم اکتبر (12 مهر ماه) قصد آن کرده که از چند محصول سخت افزاری جدید خود پرده برداری کند. شایعات حاکی از آنند که احتمالا اسمارت فون های پیکسل 2 و پیکسل XL 2، نسخه کوچک تری از اسپیکر گوگل هوم موسوم به Google Home Mini، یک هدست Daydream View جدید و حتی یک پیکسل بوک (کروم بوک های جدید تحت برند پیکسل) جزو این محصولات باشند.

اگر شایعات بالا صحت داشته باشند، هیچ بعید نیست که در رویداد سخت افزاری هفته آینده خبر ارائه گوگل اسیستنت برای کروم بوک ها هم صورت رسمی به خود بگیرد. برای مشخص شدن این موضوع لازم است که چند روز دیگر هم صبر کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • AliGh
    AliGh | ۹ مهر ۱۳۹۶

    الان چه کروم بوکی تو ایران موجود هست؟

  • adel-mobile
    adel-mobile | ۹ مهر ۱۳۹۶

    :digi: :samsung: :htc: :sony: :facebook: :huawei: :lg: :microsoft: :google:

مطالب پیشنهادی