ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل مشکل باتری آیفون 8 پلاس را بررسی می کند

در حالی که اخیراً دو گزارش درباره متورم شدن باتری آیفون 8 پلاس در شبکه های اجتماعی منتشر شده، کمپانی اپل قرار است به بررسی موبایل ها، باتری ها و هر چیز دیگری که برای ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۹ مهر ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۳

در حالی که اخیراً دو گزارش درباره متورم شدن باتری آیفون 8 پلاس در شبکه های اجتماعی منتشر شده، کمپانی اپل قرار است به بررسی موبایل ها، باتری ها و هر چیز دیگری که برای تایید صحت این اخبار لازم است بپردازد. گفتنی است که در حداقل یکی از تصاویر منتشر شده روی شبکه های اجتماعی، می توان دید که باتری متورم شده و به تبع آن، نمایشگر دستگاه را از قابش خارج کرده است.

در یکی از مثال های وقوع این مشکل، صاحب موبایل می گوید تورم باتری زمانی به اتفاق افتاد که وی مشغول شارژ دستگاه از طریق آداپتور و کابل رسمی اپل بود. شخص دیگر نیز می گوید که آیفون 8 پلاس وی، به همراه باتری متورم به دستش رسید و از همان ابتدا، نمایشگر از جای خود خارج شده بود و دستگاه، اندازه ای دو برابر اندازه ای که باید باشد یافته بود.

تصمیم اپل برای بررسی این موبایل ها، چندان جای تعجب ندارد و کمپانی ساکن کوپرتینو، خود را به بررسی دائمی باتری های متورم دیوایس هایش (حتی آیفون های قدیمی) متعهد کرده است.

در حالی که یک سال از حوادث مربوط به گلکسی نوت 7 می گذرد که سامسونگ را دو بار مجبور به فراخوان جمع آوری دستگاه و سپس جمع آوری کامل آن از بازار کرد، بسیاری از افراد به همین زودی مشغول مرتبط دانستن جریان آیفون 8 پلاس به نوت 7 هستند. اما برخلاف فبلت سال 2016 سامسونگ، تعداد آیفون 8 های تحت تاثیر قرار گرفته با نرخ رایج بروز مشکل در باتری های لیتیومی برابری می کند. نرخ بروز مشکل در نوت 7 سامسونگ، 1 در 20 هزار بود اما آیفون 8 پلاس های فعلی، تنها دو واحد در میان میلیون ها واحد تولید شده هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • داوود
    داوود | ۱۰ مهر ۱۳۹۶

    هیچ برندی مثل اچ تی سی خوب عمل نمیکنه تو کیفیت ساخت

  • aez1982
    aez1982 | ۹ مهر ۱۳۹۶

    یادمه گوشایهای قدیمی روی باتری می‌نوشت سلول ساخت ژاپن ولی اسمبل در چین حتی سامسونگ. بهترین کار اینه همیشه دو سه ماه صبر کرد تا ایرادات خط تولید برطرف بشه بعد گوشیِ جدید رو تهیه کرد. قیمتمش منطقی‌تر میشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی