ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصویر افشا شده از کاور محافظ پیکسل 2، به حاشیه نسبتاً زیاد نمایشگر اشاره دارد

گوگل امیدهای والایی برای دو موبایل پیکسل 2 و پیکسل 2 اکس ال دارد. برای درک این موضوع کافی است آگهی تلویزیونی گوگل برای رویداد 4 اکتبر و معارفه خانواده پیکسل 2 را تماشا کنید ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۹ مهر ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

گوگل امیدهای والایی برای دو موبایل پیکسل 2 و پیکسل 2 اکس ال دارد. برای درک این موضوع کافی است آگهی تلویزیونی گوگل برای رویداد 4 اکتبر و معارفه خانواده پیکسل 2 را تماشا کنید که در آن، گوگل هزاران سوالی که برای خریداران موبایل های هوشمند به وجود می آید را مطرح می کند. باتری موبایل من چه مشکلی دارد؟ چرا همیشه حافظه دستگاهم پر است؟ چرا دوربین موبایلم عکس های تار می گیرد؟ چرا موبایلم اینقدر کند است؟ ظاهراً گوگل معتقد است پیکسل 2 و پیکسل 2 اکس ال، برای حل این مشکلات آمده اند.

سال گذشته، کمپانی HTC تولید موبایل های پیکسل و پیکسل اکس ال را برعهده داشت اما امسال، تنها پیکسل 2 توسط HTC تولید می شود و توسعه برادر بزرگ تر آن، به ال جی واگذار شده است. این موضوع می تواند توضیحی قابل قبول برای شباهت پیکسل 2 اکس ال به LG V30 باشد.

اخیراً تصویری از محافظ نمایشگر دو موبایل تازه گوگل در فضای مجازی منتشر شده است که طراحی کلی پنل جلویی دو دستگاه را به نمایش می گذارد. در حالی که حاشیه نمایشگر در مدل پیکسل 2 بسیار بالا است، انتظار می رقت مدل اکس ال حاشیه بسیار کمتری داشته و به موبایل های پرچمدار لبه تا به لبه اخیر شبیه تر باشد. اما حتی مدل اکس ال هم حاشیه نسبتاً زیادی در بالا و پایین داشته و ظاهراً اسپیکرهای دوگانه جلویی، دلیل افزایش این حاشیه بوده اند.

البته هنوز برای قضاوت زود است و صحت این تصویر تایید نشده است. مراسم رونمایی از موبایل های پیکسل 2 قرار است روز چهارشنبه این هفته برگزر شود و باید تا آن روز منتظر ماند و دید که گوگل چه دیوایس هایی برای مشتریان خود تدارک دیده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • HazelNut
    HazelNut | ۹ مهر ۱۳۹۶

    ایکس ال کجاش زیاده ؟!!!!؟ یکی دو میل از بقیه بیشتره که با در نظر گرفتن اسپیکرهای استریو انصافا میارزه. پیکسل کوچیکترم که انقد کوچیک هست بشه یه دست باهاش کار کرد و مهم نیس حاشیه‌هاش. حالا تصمیم با خودتون ولی این حاشیه اصلا زیاد نیست.

  • behzad.h
    behzad.h | ۹ مهر ۱۳۹۶

    از سونی هم بیشتره?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی