ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دوبی ارز دیجیتالی رسمی خود به نام emCash را معرفی کرد

دولت دوبی نخستین ارز دیجیتالی رسمی خود به نام emCash را بر پایه فناوری بلاکچین (blockchain) معرفی کرد که با همکاری شرکت های Emcredit و Object Tech وارد چرخه اقتصادی خواهد شد. این ارز دیجیتالی ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۱ مهر ۱۳۹۶ | ۱۴:۰۰

دولت دوبی نخستین ارز دیجیتالی رسمی خود به نام emCash را بر پایه فناوری بلاکچین (blockchain) معرفی کرد که با همکاری شرکت های Emcredit و Object Tech وارد چرخه اقتصادی خواهد شد.

این ارز دیجیتالی رمزپایه، حاصل تلاش های این شهر پیشرفته در حوزه شتاب دهنده هاست و زیر چتر «شتاب دهنده های اقتصادی دوبی» قرار می گیرد. «علی ابراهیم» معاون اقتصادی این شهر می گوید:

ارز دیجیتال مزایای زیادی دارد، از جمله پردازش سریع، بهبود زمان تحویل، کاهش پیچیدگی و هزینه. این ارز می تواند شیوه زندگی و کسب و کار مردم را در دوبی متحول سازد و جهش بزرگی به سمت نوآوری های بیشتر باشد، ابداعاتی که کار و زندگی انسان را دگرگون می کنند.

مقامات دولتی می گویند emCash از جدیدترین فناوری بلاکچین بهره می گیرد و در قالب سیستم پرداخت پیشرفته ای به نام emWallet عمل می کند. Emcredit که مرجع خدمات اعتباری دوبی محسوب می شود، اعلام کرده emWallet از انواع تراکنش ها پشتیبانی خواهد کرد؛ از خرید قهوه و هزینه مدرسه کودکان تا پرداخت قبوض مصرف و انتقال پول به غیر.

پلتفرم یکپارچه و امن بلاکچین اقتصاد دوبی را متحول می کند

علاوه بر این، شهر دوبی به پلتفرم مشترکی تجهیز می گردد که به نهادهای دولتی اجازه می دهد از فناوری بلاکچین برای پروژه های مختلف خود استفاده کنند. همان طور که می دانید بلاکچین به عنوان پلتفرمی غیر متمرکز و ایمن برای تراکنش های مختلف، همواره مورد توجه آینده نگران و دوراندیشان قرار داشته است.

گفتنیست دوبی که «شهر آینده» نام گرفته، قصد دارد آینده اقتصادی اش را بر پایه پلتفرم بلاکچین بنا کند و ارائه ارز دیجیتالی emCash نخستین گام در این مسیر طولانی خواهد بود.

مطالب زیر را از دست ندهید:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • mamali_mamooli
    mamali_mamooli | ۱۱ مهر ۱۳۹۶

    زی تیر نگه کردو پر خویش براو دید
    گفتا زکه نالیم که از ماست که برماست ...

  • آریا
    آریا | ۱۱ مهر ۱۳۹۶

    ما هم قرار بود هم آب و برقمان مجانی باشد. هم به مقام انسانیت برسیم

  • jamalifar
    jamalifar | ۱۱ مهر ۱۳۹۶

    کجا ها بودن ...کجا ها هستن
    کجاها بودیم... کجا ها هستیم
    #تأسف

مطالب پیشنهادی