ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویر جدید از پیکسل های گوگل؛ تاریخ عرضه مشخص شد

مراسم معرفی موبایل های جدید گوگل فردا شب برگزار خواهد شد و حالا یک روز مانده به رونمایی، افشاگر معروف «ایوان بلس» تصاویر جدیدی از پیکسل 2 و پیکسل 2 XL را منتشر کرده است. همان ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۱ مهر ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

مراسم معرفی موبایل های جدید گوگل فردا شب برگزار خواهد شد و حالا یک روز مانده به رونمایی، افشاگر معروف «ایوان بلس» تصاویر جدیدی از پیکسل 2 و پیکسل 2 XL را منتشر کرده است.

همان طور که قبلاً در دیجیاتو خواندید، گوگل پیکسل 2 توسط کمپانی تایوانی HTC تولید خواهد شد و احتمالاً از بدنه حساس به فشار (مانند HTC U11) بهره می برد. این تلفن به نمایشگر 5 اینچی تمام اچ دی مجهز شده و در دو مدل 64 و 128 گیگابایتی، با قیمت های 649 و 749 دلار به فروش خواهد رسید.

پیکسل 2 و پیکسل 2 XL به ترتیب در 27 مهر و 24 آبان به بازار عرضه می‌شوند

همچنین به گفته ایوان بلس، موبایل مورد بحث در تاریخ 19 اکتبر (27 مهر) به بازار عرضه می شود که تقریباً مشابه مدل قبلی بوده و بین معرفی تا عرضه آن، 15 روز فاصله وجود دارد. بد نیست بدانید که گوگل پیکسل سال گذشته 5 اکتبر به بازار معرفی شد و در تاریخ 20 اکتبر به دست مشتریان رسید.

مدل پیکسل 2 XL هم که توسط شرکت LG به تولید می رسد، با قیمت های 849 و 949 دلار برای نسخه های 64 و 128 گیگابایتی، تقریباً یک ماه بعد و در تاریخ 15 نوامبر (24 آبان) به بازار می رسد که 12 روز پس از عرضه آیفون X خواهد بود.

گفتنی است موبایل مذکور از حاشیه های باریک تری نسبت به برادر کوچکتر خود برخوردار بوده اما باز هم با این حال نسبت به رقبایی مانند گلکسی نوت 8 و ال جی V30 فاصله قابل توجهی دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • PL
    PL | ۱۱ مهر ۱۳۹۶

    پشتش زشته?

  • Mreza Mahdavi
    Mreza Mahdavi | ۱۱ مهر ۱۳۹۶

    فک کنم گوشی های هزار دلاری دیگه عرف شد، حداقلش اینه که تو ایران حداقل 30 درصد مردم بتونن همچنین پولی بدن تازه هزارجور امکاناتش هم غیرفعال، تو ایران بیشتر از 300دلار نباید پول گوشی داد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی