ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مینگ چی کو: دوربین TrueDepth اپل دو سال و نیم از رقبای اندرویدی جلوتر است

بر اساس اظهارات «مینگ چی کو» تحلیلگر با سابقه مؤسسه «KGI Securities»، تولیدکنندگان موبایل های اندرویدی برای توسعه دوربینی با توانایی ها و تجربه کاربری دوربین «TrueDepth» اپل (موجود در آیفون X)، حداقل به 2.5 ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۱ مهر ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

بر اساس اظهارات «مینگ چی کو» تحلیلگر با سابقه مؤسسه «KGI Securities»، تولیدکنندگان موبایل های اندرویدی برای توسعه دوربینی با توانایی ها و تجربه کاربری دوربین «TrueDepth» اپل (موجود در آیفون X)، حداقل به 2.5 سال زمان نیاز دارند که از تخمین یک الی دو ساله قبلی بیشتر است.

اپل امسال بین 30 تا 35 میلیون آیفون X می‌فروشد

با توجه به برتری های فنی دوربین مورد بحث، مینگ چی کو پیش بینی کرده علی رغم کمبود موجودی آیفون X برای سال 2017، تلفن مورد بحث در سال های 2018 و 2019 فروش خوبی را تجربه خواهد کرد. البته تحلیلگر مذکور پیش بینی فروش 40 میلیونی آیفون X را برای امسال به 30 الی 35 میلیون کاهش داده که دلیل آن نیز پیچیدگی دوربین TrueDepth، و سرعت پایین تولید آن توسط تأمین کنندگان است.

لازم به اشاره است که دوربین TrueDepth امکان تشخیص چهره سه بعدی تحت عنوان «Face ID» را برای آیفون X فراهم کرده، و از قابلیت هایی همچون دنبال کردن حالات چهره کاربر و «انیموجی» پشتیبانی می کند.

گفتنی است رقبای اصلی اپل مانند سامسونگ و گوگل، در حال حاضر از فناوری تشخیص چهره دو بعدی بهره می برند که به راحتی فریب خورده، و امنیت سیستم Face ID را ندارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (29 مورد)
  • Dr.i.s
    Dr.i.s | ۱۲ مهر ۱۳۹۶

    باید دید رقبا در خفا مشغول چه کارهایی هستن، همینطور که اپل از دو سال پیش روی این فناوری کار کرده و الان رونمایی کرده، بی شک تولید کننده های دیگه هم ایده هایی برای ابراز قدرت و تمایز در دست دارن که طبق استراتژی خودشون برای رونمایی پیش میرن، همین الان کمپانی هایی مثل سامسونگ و گوگل یه دو جین ایده دارن که میتونن تا پنج سال دیگه هم تک تک یا دو به دو در محصولات آتی رو کنن تا فروش ثابت و تضمین شده ای داشته باشن، مهم استراتژی جذب مشتری و افزایش فروش و سود سالانه هست و بحث های جذاب رقیب و رقیب کشی فقط برای امثال ما کاربران عادی هست و کمپانی های سازنده پشیزی برای این جور مقولات ارزش قائل نیستن و فقط طبق برنامه و استراتژی خاص خودشون پیش میرن تا ایده های بکر رو زودتر از سایرین در محصولاتشون نمایان کنن و مخاطب بیشتری رو به سمت خودشون جذب کنن، اپل با فیس آی دی امسال اومد و سامسونگ امسال بی شک با دو فناوری که خیلی این روزا بحثش هست وسط میاد با گوشی s9 که یکی اثر انگشت زیر صفحه نمایش هست و دیگری پردازنده مجهز به هوش مصنوعی و اپل هم سال بعد با دو فناوری دیگه و این داستان ادامه دارد تا وقتی که مشتری عطش خرید و حمایت از برند محبوبش رو داره.

  • رضا صادقی
    رضا صادقی | ۱۲ مهر ۱۳۹۶

    کنترل ذهن بشر توسط سرمایه داران امریکایی.مردم احمق جهان سوم مارو سر چه خزعبلاتی بجون هم میوفتن.مرگ بر امریکا

  • PC Games
    PC Games | ۱۱ مهر ۱۳۹۶

    موسسه گرامی فکر نمیکنید اغراق میکنید در قرن ۲۱ و ۲۰۱۷ که هرچی معرفی میشه نهایت یکسال بعدش دست همگانه تکنولوژیش؟واینکه ایا اندرویدیها اصلا تمایل به توسعه ترو دپ دارن یا خیر

  • Amir_Safari
    Amir_Safari | ۱۱ مهر ۱۳۹۶

    وقتی این تکنولوژی جذابیت نداره و احتمال استقبال ازش کمتره،اصن چرا اندرویدی ها باید به فکر ساختش باشن؟

  • dariush eghbali
    dariush eghbali | ۱۱ مهر ۱۳۹۶

    بوی سوزش میاد...

    • Dr.i.s
      Dr.i.s | ۱۱ مهر ۱۳۹۶

      باید دید رقبا در خفا مشغول چه کارهایی هستن، همینطور که اپل از دو سال پیش روی این فناوری کار کرده و الان رونمایی کرده، بی شک تولید کننده های دیگه هم ایده هایی برای ابراز قدرت و تمایز در دست دارن که طبق استراتژی خودشون برای رونمایی پیش میرن، همین الان کمپانی هایی مثل سامسونگ و گوگل یه دو جین ایده دارن که میتونن تا پنج سال دیگه هم تک تک یا دو به دو در محصولات آتی رو کنن تا فروش ثابت و تضمین شده ای داشته باشن، مهم استراتژی جذب مشتری و افزایش فروش و سود سالانه هست و بحث های جذاب رقیب و رقیب کشی فقط برای امثال ما کاربران عادی هست و کمپانی های سازنده پشیزی برای این جور مقولات ارزش قائل نیستن و فقط طبق برنامه و استراتژی خاص خودشون پیش میرن تا ایده های بکر رو زودتر از سایرین در محصولاتشون نمایان کنن و مخاطب بیشتری رو به سمت خودشون جذب کنن، اپل با فیس آی دی امسال اومد و سامسونگ امسال بی شک با دو فناوری که خیلی این روزا بحثش هست وسط میاد با گوشی s9 که یکی اثر انگشت زیر صفحه نمایش هست و دیگری پردازنده مجهز به هوش مصنوعی و اپل هم سال بعد با دو فناوری دیگه و این داستان ادامه دارد تا وقتی که مشتری عطش خرید و حمایت از برند محبوبش رو داره. دعوای ملت واسه چیه خدا میدونه! به خدا اپل یا سامسونگ به هیچ کس پول هواداری نمیده و فقط محصول ارائه میده که بفروشه و سود خودش رو دربیاره و بزنه تو کار واسه تولید محصول بعدی و استخدام نیرو برای توسعه ایده های در دست ساخت.

    • keramat khezri
      keramat khezri | ۱۳ مهر ۱۳۹۶

      سوزش یعنی اینکه ۱۰۰۰ دلار بدی برا گوشی که اثر انگشت نداره بجاش face id بظاهر امن رو داره وقتی بیاد دست مردم معلوم میشه واقعا میتونه جای تاچ ایدیو بگیره یا نه اگه نگیر این شمای که میسوزی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی