ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

واتس اپ از اموجی های اختصاصی خود استفاده خواهد کرد

از زمانی که واتس اپ امکان استفاده از اموجی ها را فراهم کرد، در واقع از مجموعه اموجی های اپل بهره برد که در تمام پلتفرم ها (iOS، اندروید و نسخه تحت وب) توسط این ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۱ مهر ۱۳۹۶ | ۱۲:۴۵

از زمانی که واتس اپ امکان استفاده از اموجی ها را فراهم کرد، در واقع از مجموعه اموجی های اپل بهره برد که در تمام پلتفرم ها (iOS، اندروید و نسخه تحت وب) توسط این اپلیکیشن به کار گرفته می شوند.

حال خبر می رسد که واتس اپ در یک نسخه بتا از نرم افزار پیام رسان خود، مجموعه اختصاصی و جدیدی از اموجی ها را ارائه کرده که البته همچنان در بعضی موارد به نمونه های موجود در iOS شبیه هستند.

اموجی های جدید واتس اپ تا نسخه Emoji 5.0 را شامل می شوند

اموجی های جدید واتس اپ در برخی موارد، با اموجی های مورد استفاده در محصولات اپل تفاوت های بسیار اندکی دارند که به هر حال می توان گفت که عیناً همان موارد نیستند و متعلق به واتس اپ (و در اصل فیسبوک) خواهند بود. از طرف دیگر بر خلاف iOS، اموجی های جدید واتس اپ تا نسخه «Emoji 5.0» را شامل می شوند که آخرین ورژن مورد تأیید Unicode است.

لازم به ذکر است که طبق آمارهای واتس اپ در تابستان، روزانه 55 میلیارد پیام از طریق این شبکه اجتماعی ارسال می شود که فرصت خوبی برای معرفی اموجی های اختصاصی و تقویت برند خواهد بود.

همچنین گفتنی است که اموجی های جدید در نسخه بتای اپلیکیشن واتس اپ عرضه شده اند و احتمالاً تا زمان ارائه در نسخه نهایی، دچار تغییرات بیشتری خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • hamid
    hamid | ۱۱ مهر ۱۳۹۶

    خیلی عالیه اینا خوشگلترن

مطالب پیشنهادی