ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل شخصیت های محبوب تلویزیونی را به حوزه واقعیت افزوده می آورد

گوگل استیکرهای واقعیت افزوده را برای پیکسل معرفی کرد که در بین آنها، شخصیت های چندین سریال و فیلم محبوب از جمله «چیزهای عجیب» (Stranger Things) یا «جنگ ستارگان» (Star Wars) دیده می شود. طبق ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۲ مهر ۱۳۹۶ | ۲۱:۲۷

گوگل استیکرهای واقعیت افزوده را برای پیکسل معرفی کرد که در بین آنها، شخصیت های چندین سریال و فیلم محبوب از جمله «چیزهای عجیب» (Stranger Things) یا «جنگ ستارگان» (Star Wars) دیده می شود.

طبق اظهارات گوگل، دوربین موبایل های پیکسل 2 به طور خاص برای واقعیت افزوده بهینه سازی شده تا محتوای مجازی را با کیفیت فوق العاده به فضای واقعی اضافه کند. این موضوع در مراسم امروز از طریق چندین اپلیکیشن AR به نمایش گذاشته شد.

یکی از این اپ ها به شما اجازه می دهد تا «لیگ افسانه ها» (League of Legends) را در محیط AR تماشا کنید، و دیگری لِگوهای مجازی را در اختیارتان می گذارد، تقریباً شبیه اپ هایی که برای پلتفرم واقعیت مجازی Daydream وجود دارند.

در ادامه ویدیوی معرفی قابلیت های پیکسل 2 در حوزه AR را مشاهده می کنید:

در بخش استیکرهای واقعیت افزوده، شخصیت های مختلف می توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. مثلاً اگر ابرقهرمان اصلی «چیزهای عجیب» (الون - 11) را همراه با دشمنش یعنی دموگورگن کنار هم قرار دهید، با یکدیگر می جنگند (و طبیعیست که الون پیروز می شود). کاربران می توانند این صحنه ها را ضبط کرده و آنها را برای دیگران ارسال نمایند.

همان طور که می دانید پلتفرم ARCore گوگل چندی پیش معرفی شد تا با ARKit اپل به رقابت پرداخته و زیرساخت نرم افزاری ساده ای را در اختیار توسعه دهندگان قرار دهد تا اپلیکیشن های واقعیت افزوده خود را بسازند. گوگل قصد دارد تا زمان معرفی رسمی این پلتفرم، بیش از 100 میلیون دستگاه اندرویدی سازگار با آن را در بازار در اختیار داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • LOGANLEGEND
    LOGANLEGEND | ۱۲ مهر ۱۳۹۶

    عالیه این تکنولوژی و سرگرم کننده

مطالب پیشنهادی