ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ پی از سری جدید لپتاپ های Spectre رونمایی کرد

کمپانی «HP» به تازگی از سری جدید لپتاپ های رده بالای «Spectre 13» و «Spectre x360» رونمایی کرده که هر دو دستگاه به پردازنده های نسل هشتم اینتل مجهز شده اند. Spectre 13 «Spectre 13» ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۱۲ مهر ۱۳۹۶ | ۱۸:۱۰

کمپانی «HP» به تازگی از سری جدید لپتاپ های رده بالای «Spectre 13» و «Spectre x360» رونمایی کرده که هر دو دستگاه به پردازنده های نسل هشتم اینتل مجهز شده اند.

Spectre 13

«Spectre 13» جدید در واقع یک به روزرسانی روی مدلی است که حدوداً یک سال و نیم پیش معرفی شده بود و در آن زمان از پردازنده نسل ششمی «Skylake» بهره می برد. جالب است بدانید که محصول مورد بحث در آن زمان باریک ترین لپتاپ دنیا بود و حالا باریک ترین لپتاپ صفحه لمسی بازار است.

علاوه بر صفحه نمایش لمسی، اکنون امکان سفارش Spectre 13 با نمایشگر 4K نیز وجود دارد که برای محصولی با این ضخامت قابل تحسین است؛ همچنین جالب است بدانید که لپتاپ جدید اچ پی یکی از باریک ترین کامپیوترهای مجهز به پردازنده چهار هسته ای در دنیاست.

لپتاپ Spectre 13 در دو رنگ خاکستری تیره با حاشیه های مسی و سفید سرامیکی با حاشیه های طلایی به فروش می رسد که مدل دوم به همراه یک شارژر سفید رنگ به دست مشتریان خواهد رسید.

Spectre 13 در نیم ساعت 50 درصد شارژ می شود

محصول مورد بحث از نظر فنی به حافظه SSD یک ترابایتی و رم 16 گیگابایتی LPDDR3 مجهز شده و بنا به ادعای HP، تا 11.5 ساعت کاربری را با یک بار شارژ فراهم می کند. همچنین لازم به ذکر است که Spectre 13 از فناوری شارژ سریع نیز بهره مند بوده و در مدت نیم ساعت تا 50 درصد شارژ می شود.

Spectre x360

لپتاپ دیگری که معرفی شده «Spectre x360» است که با مدل معرفی شده در اوایل امسال از نظر طراحی تفاوت چندانی ندارد. این لپتاپ از 16 گیگابایت رم LPDDR3 ، یک ترابایت حافظه داخلی SSD، یک پورت USB Type-A و دو پورت Thunderbolt 3 برخودار است.

Spectre x360 از طراحی مشابهی با مدل قبلی خود برخوردار است اما با این حال چند تغییر کوچک در طراحی آن دیده می شود که در این باریه می توان به تیزتر شدن لبه های لولا برای افزایش سهولت بازشدن درب لپتاپ اشاره کرد.

Spectre x360 با نمایشگرهای 1080p و 4K در دسترس کاربران قرار می گیرد که مدل تمام اچ دی آن از قابلیت «Sure View» برخودار بوده و امکان مشاهده محتوای نمایشگر را برای افرادی که در اطراف یا پشت کاربر قرار دارند از بین می برد.

یکی از بهینه سازی هایی که در نسل جدید Spectre x360 مشاهده می شود، عدم نیاز قلم استایلوس به باتری AAAA  و امکان شارژ آن از طریق پورت USB Type-C یا شارژ 65 واتی درون جعبه لپ تاپ است. به گفته اچ پی با 15 ثانیه شارژ قلم می توانید 198 دقیقه از آن استفاده کنید.

Spectre x360 به اسکنر اثر انگشت مجهز شده است

Spectre x360 حالا با اضافه شدن سنسور اثر انگشت به ویژگی شناسایی چهره، به دو سیستم ویندوز هلو مجهز شده است. دلیل اضافه شدن این سنسور علاوه بر افزایش امنیت، این بوده که برای یک لپ تاپ تبدیل پذیر که در حالت های مختلفی می توان از آن استفاده کرد، ممکن است گاهی اوقات اسکن اثر انگشت از شناسایی چهره ساده تر باشد.

گفتنی است لپتاپ های جدید اچ پی قرار است از 7 اکتبر به بازار عرضه شوند. این در حالی است که قیمت Spectre 13 از 1299 دلار و قیمت x360 از 1149 دلار شروع خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Chris Redfield
    Chris Redfield | ۱۲ مهر ۱۳۹۶

    "قیمت Spectre 13 از 1299 دلار و قیمت x360 از 1149 دلار شروع خواهد شد."




    قیمت آیفون X هم از ۱۱۰۰ دلار :))

  • سامان
    سامان | ۱۲ مهر ۱۳۹۶

    عجب لپ تاپ زیباییست

مطالب پیشنهادی