ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

امنیت

داده های حاصل از یادگیری ماشینی موبایل پیکسل 2 به سرورهای گوگل ارسال نمی شوند

مراسم امشب گوگل بیشتر حول محور سخت افزارهای جدید و به خصوص موبایل های پیکسل 2 و پیکسل 2 اکس ال می چرخید اما کمپانی مذکور در این میان اشاراتی هم به رویکردهای نرم افزاری ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۲ مهر ۱۳۹۶ | ۲۱:۴۹

مراسم امشب گوگل بیشتر حول محور سخت افزارهای جدید و به خصوص موبایل های پیکسل 2 و پیکسل 2 اکس ال می چرخید اما کمپانی مذکور در این میان اشاراتی هم به رویکردهای نرم افزاری خود داشت.

زمانی که «ساندار پیچای» مدیر عامل گوگل مراسم را آغاز کرد، ابتدا راجع به تلاش های شرکت در زمینه یادگیری ماشینی صحبت نمود که برونداد عملکرد آن را می توان در موبایل های پیکسل 2 و پیکسل 2 اکس ال مشاهده کرد.

میکروفن های پیکسل های جدید همواره فعال هستند

به عنوان مثال این دو تلفن هوشمند به قابلیتی تحت عنوان «Now Playing» مجهز هستند که همانند نمایشگر همیشه روشن، میکروفن های دستگاه را همواره فعال نگه می دارد و با اتکا به یادگیری ماشینی و بدون نیاز به اتصال سرور، نام موزیک در حال پخش در محیط را روی نمایشگر AOD نشان می دهد.

کمپانی گوگل با اعلام این مسئله، به کاربران اطمینان خاطر داده که هیچیک از اطلاعات تولید شده توسط قابلیت مورد اشاره، به سرورهای گوگل ارسال نمی شوند و این شرکت نسبت به حریم خصوصی مشتریان خود بسیار محتاطانه عمل خواهد کرد.

گفتنی است بر اساس ادعای گوگل، قابلیت Now Playing امکان تشخیص ده ها هزار موزیک مختلف را تنها با استفاده از یادگیری ماشینی و دیتابیس تلفن همراه دارد که احتمالاً این عدد در آینده افزایش خواهد یافت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • abbas rezayee
    abbas rezayee | ۱۲ مهر ۱۳۹۶

    kheyli khoobe hamchin ghabeliati sony hm ye app dasht be esm e track id app kheyli karbordi bood baram ke moteassefane bastanesh???

  • jamalifar
    jamalifar | ۱۲ مهر ۱۳۹۶

    تو که راست میگی

مطالب پیشنهادی