ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با پارکر آشنا شوید؛ خرس عروسکی مدرن در دنیای واقعیت افزوده [تماشا کنید]

استارتاپ «سیدلینگ» (Seedling) به تازگی یک خرس عروسکی مدرن به نام پارکر را برای کودکان معرفی کرده که می توان از طریق واقعیت افزوده با آن ارتباط برقرار کرد. البته این ارتباط عمدتاً یک طرفه ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۲ مهر ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

استارتاپ «سیدلینگ» (Seedling) به تازگی یک خرس عروسکی مدرن به نام پارکر را برای کودکان معرفی کرده که می توان از طریق واقعیت افزوده با آن ارتباط برقرار کرد. البته این ارتباط عمدتاً یک طرفه است و کودک دلبند شما می تواند اعضا و جوارح خرس را جابجا کند یا در هنگام مریضی به دادش برسد.

خوشبختانه هیچگونه دوربین، باتری و تجهیزات الکترونیکی درون این خرس عروسکی وجود ندارد و شرکت های مختلف نمی توانند به نام کودکان از شما و محیط منزلتان جاسوسی کنند.

همراه این عروسک اقلامی نظیر دماسنج، گوشی پزشکی، عکس رادیولوژی، قاشق و بطری دارو ارائه می شود و کودک باید در نقش دکتر، ناخوشی های خرس عروسکی را رفع نماید. با هر بار موفقیت در بازی ها و معماهای مطرح شده، سطح خوشحالی پارکر نیز بالاتر می رود و قابلیت های AR بیشتری را در اختیار کودک قرار می دهد.

البته اینکه پارکر در دنیای واقعی و در دست کودکان امروزی چقدر دوام بیاورد مشخص نیست، به خصوص اینکه شاید تجربه های مجازی رنگ واقعیت به خود بگیرند و کودک اقدام به تشریح خرس عروسکی در دنیای واقعی نماید. این اسباب بازی غیر هوشمند اما مدرن فقط از طریق فروشگاه های اپل و به قیمت 60 دلار عرضه می شود و با دستگاه های iOS سازگار است.

در ادامه می توانید ویدیوی معرفی پارکر را مشاهده کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • yasinyasemi
    yasinyasemi | ۱۲ مهر ۱۳۹۶

    این دیگه چیه همین مونده ۳میلیون هم بدیم به عروسک

    • Alireza
      Alireza | ۱۲ مهر ۱۳۹۶

      سواد داری؟؟؟۶۰ دلار ۳ میلیون نمیشه

مطالب پیشنهادی