ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار جزئیاتی از مشخصات سخت افزاری پیکسل بوک های بعدی گوگل

در حالی که احتمال می رود امروز شاهد رونمایی گوگل از پیکسل بوک رده بالا و جدیدی باشیم، مشخصات فنی دستگاه در فضای اینترنت فاش شده است. بر اساس اطلاعاتی که از فروشگاهی به نام Synnex ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۲ مهر ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

در حالی که احتمال می رود امروز شاهد رونمایی گوگل از پیکسل بوک رده بالا و جدیدی باشیم، مشخصات فنی دستگاه در فضای اینترنت فاش شده است. بر اساس اطلاعاتی که از فروشگاهی به نام Synnex درز کرده است، پیکسل بوک جدید ۱۲.۳ اینچی خواهد بود و پردازنده Core i5 برای آن در نظر گرفته شده است. این محصول ضمناً در ۳ نسخه با حافظه داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت ساخته شده که هر یک به ترتیب ۱۲۰۰، ۱۴۰۰ و ۱۷۵۰ دلار قیمت خواهند داشت.

البته جزئیات بسیاری وجود دارند که فاش نشده است، از جمله اینکه غیر از حافظه داخلی چه تفاوت های دیگری بین این سه مدل برقرار است یا اینکه پردازشگر Core i5 دستگاه از نسل هفتم خواهد بود یا هشتم که به تازگی عرضه شده است. در اطلاعاتی که توسط فروشگاه Synnex فاش شده ضمناً نام ابزار جدیدی به نام Google Clip هم به چشم می خورد که ظاهراً یکی از لوازم جانبی تازه طراحی شده به دست این شرکت محسوب می شود، اما توضیح بیشتری در مورد آن وجود ندارد.

اگر می خواهید در مورد محصولات جدیدی که گوگل امروز رونمایی می کند، از جمله نسل دوم موبایل های پیکسل بیشتر بدانید، امشب ساعت ۱۹:۳۰ با دیجیاتو همراه باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Khaleghi
    Khaleghi | ۱۲ مهر ۱۳۹۶

    کروم بوک با حافظه داخلی بالا و سخت افزار قوی به نظرم خیلی خوبه.خیلی از فایل هارو افلاین داری...

مطالب پیشنهادی