ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اینتل مسابقات المپیک زمستانی امسال را به پلتفرم واقعیت ترکیبی ویندوز می آورد

اینتل اعلام کرد که برنامه ویژه ای را برای المپیک زمستانی سال جاری تدارک دیده و قصد دارد این مسابقات را بر بستر پلتفرم واقعیت ترکیبی ویندوز به نمایش بگذارد. در جریان رویداد واقعیت ترکیبی ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۲ مهر ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۰

اینتل اعلام کرد که برنامه ویژه ای را برای المپیک زمستانی سال جاری تدارک دیده و قصد دارد این مسابقات را بر بستر پلتفرم واقعیت ترکیبی ویندوز به نمایش بگذارد.

در جریان رویداد واقعیت ترکیبی مایکروسافت که امروز در سان فرانسیسکو برگزار شده، یکی از مدیران اینتل به صورت مجازی در سالن حاضر شد و این تصمیم را اعلام کرد. البته هنوز مشخص نیست آنها دقیقاً چه برنامه ای را در سر دارند، اما احتمالاً تجربه ای مشابه برادکست واقعیت مجازی شبکه NBC از المپیک ریو 2016 حاصل خواهد شد.

شبکه NBC پیش از این رویدادهای ورزشی متعددی را از طریق هدست واقعیت مجازی سامسونگ Gear VR و اپلیکیشن مخصوص خود به نمایش گذاشته است. مسابقات المپیک یکی از بهترین زمینه ها برای جذابیت بخشیدن به ویدیوهای VR به شمار می رود و تماشاگران می توانند ورزش های مورد علاقه خود را به صورت 360 درجه مشاهده کنند.

پلتفرم واقعیت ترکیبی ویندوز دو هفته دیگر معرفی می شود

مایکروسافت در تاریخ 17 اکتبر (25 مهر ماه) پلتفرم واقعیت ترکیبی ویندوز را همراه با چندین هدست از سازندگان مختلف همچون ایسر، دل، لنوو، اچ پی و سامسونگ به صورت رسمی معرفی خواهد کرد. این پلتفرم، تجربه ای مشابه با واقعیت مجازی روی هدست های اکیلس و اچ تی سی را ایجاد می کند و مایکروسافت می خواهد اپلیکیشن ها و بازی های متعددی را از طریق ویندوز استور و SteamVR در اختیار کاربران قرار دهد.

در همین راستا، امروز سامسونگ و مایکروسافت به صورت مشترک از هدست پیشرفته ادیسه برای پلتفرم واقعیت ترکیبی ویندوز رونمایی کردند که یکی از بهترین محصولات در این رده به شمار می رود و از ماه آینده میلادی در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • shahabkazemi
    shahabkazemi | ۲۲ آبان ۱۳۹۶

    در همین راستا، امروز سامسونگ و مایکروسافت به صورت مشترک از هدست پیشرفته ادیسه برای پلتفرم واقعیت ترکیبی ویندوز رونمایی کردند" این دقیقا میشه اون آینده ای که تا چند سال پیش تو فیلما نشون میدادن و الان مایکروسافت داره از رونمایی میکنه!ججایی خوندم که تا سال 2020 استفاده از تلفن مراه تموم میشه و مایکروسافت به نظرم به خوبی نشون داده که تو اوردن تکنولوژی جدید پیشتازه پس به نظرم به خوبی میتونه جایگزین تلفن همراه و واقعیت های مجازی رو با هم پیش ببره ! همینطور که 30 ساله ویندوزای مایکروافت تو عصر خودشون پیشتازن و لایسنس اورجینالی که از شرکت ITRESEARCHES.IR تهیه کردم گواه اینو بهم داد

مطالب پیشنهادی