ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات موبایل HTC U11 Life پیش از رونمایی افشا شد

ماه گذشته گزارشی مبنی بر عرضه موبایل HTC U11 Life با اندروید خالص منتشر شد و حالا یک منبع معتبر دیگر به نام «LlabTooFeR» علاوه بر تائید گزارش قبلی بخشی از مشخصات این اسمارت فون را ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۲ مهر ۱۳۹۶ | ۱۴:۰۰

ماه گذشته گزارشی مبنی بر عرضه موبایل HTC U11 Life با اندروید خالص منتشر شد و حالا یک منبع معتبر دیگر به نام «LlabTooFeR» علاوه بر تائید گزارش قبلی بخشی از مشخصات این اسمارت فون را نیز در توییتر فاش کرده است.

بر این اساس U11 Life به صورت پیش فرض با اندروید خالص اوریو عرضه شده و بروزرسانی ها را مستقیما از گوگل دریافت می کند.

به گفته LlabTooFeR این دستگاه به چیپست اسنپدراگون 630 با پردازنده هشت هسته ای مجهز است و در دو مدل با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی تولید می شود.

U11 Life از نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن fullHD بهره می برد. دوربین های اصلی و سلفی هردو به سنسورهای 16 مگاپیکسلی مجهز بوده و وظیفه تامین انرژی نیز برعهده یک باتری 2600 میلی آمپرساعتی است.

این موبایل از استاندارد IP67 مقاومت در برابر پاشیدن آب و گرد و غبار برخوردار است اما شرکت سازنده از فراهم کردن امکان پشتیبانی از کارت حافظه خودداری کرده است.

پشتیبانی U11 Life از Edge Sense امکان انجام وظایف مختلفی از قبیل راه اندازی یک برنامه خاص با فشردن کناره های بدنه را فراهم می کند. هدفون های USonic نیز تجربه شنیداری منحصر بفردی را برای خریداران به ارمغان خواهند آورد.

باتوجه به نام دستگاه انتظار می رود طراحی این موبایل به پرچمدار فعلی اچ تی سی یعنی U11 شباهت زیادی داشته باشد اما در این گزارش به جنس بدنه اشاره نشده است. اچ تی سی قرار است تا اوایل زمستان از U11 Life رونمایی کند

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • amir.ap
    amir.ap | ۱۲ مهر ۱۳۹۶

    گوشی هات دیگه جذاب نیس?

  • هادی
    هادی | ۱۲ مهر ۱۳۹۶

    بنظرم رقیب سرسخت آ۷ سامسونگ باشه?

مطالب پیشنهادی